wat wil jij nou?
verveel jij je of zo

en op je pm geef ik geen antwoord meer,de discussie is hier in het topic

dus val me niet lastig met pm`s te sturen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirgino schreef:superwoman schreef:Nog ff en je mag alleen mee praten als je boven een bepaald gewicht zit?!
volgens mij gaat dit topic ook over ruiters met overgewicht![]()
en niet of je te zwaar bent voor je pony![]()
dus even bot gezegdhet gaat hier toch om te dikke mensen die paardrijden????
of heb ik het dan zo verkeerd begrepen![]()
dat haal ik tenminste uit de titel![]()
het gaat volgens mij niet om magere sprieten die met hun lange dunne lijf op een te kleine pony gaan zitten
mirgino schreef:ik geloof niet dat ik ergens gezegd heb dat jullie niet mee mogen discuseren
AikePeer schreef:Daarbij komt dat we zelf vaak onze eigen problemen niet in realiteit zien.
roossie22 schreef:omdat je snel kwetst..... ja idd... je kwetst niet snel, maar dikke mensen vóelen zich snel gekwests/gepest etc etc... en ik denk dat dáár het probleem ligt...
roossie22 schreef:omdat je snel kwetst..... ja idd... je kwetst niet snel, maar dikke mensen vóelen zich snel gekwests/gepest etc etc... en ik denk dat dáár het probleem ligt...
ik hoor liever de waarheid dan dat mensen m mooier maken...maar ook zég ik liever de waarheid dan dat ik m mooier maak.
ik denk dat aikepeer hiermee een goed punt heeft:
Precies als iedereen die het "zielig" vind om tegen iemand te zeggen je bent te zwaar voor dit paard, is het niet gek dat sommige hun problemen zelf niet meer in zien!
nee sorry...ik verkies de waarheid boven verbloemen omdat je misschien weleens zou kunnen kwetsen...
superwoman schreef:Snoevie schreef:over ruiters met een te hoog gewicht voor hun paard of paarden die ze rijden,denk ik.
En ook óf en hoe je dat moet vertellen aan diegene.
Wanneer is het kwetsend en wanneer luistert men wel of niet?
Snoevie schreef:roossie22 schreef:omdat je snel kwetst..... ja idd... je kwetst niet snel, maar dikke mensen vóelen zich snel gekwests/gepest etc etc... en ik denk dat dáár het probleem ligt...
daar heb je gelijk in,maar er zit ook wel een gedachte achter.
het ontstaat niet zomaar(maar dat is weer een heel andere discussie)