Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superwoman schreef:idd snoevie!
Nog ff en je mag alleen mee praten als je boven een bepaald gewicht zit?!
russel schreef:
Ik ben zo iemand die geen medelijden met mensen heeft die niet aan gewichtscontrole kunnen doen, omdat ze het zo een onzin vinden. Mag je vinden, maar als er een mening wordt gegeven dat je te zwaar voor bepaalde paarden kunt zijn, moet je er ook niet boos om worden. Heeft niks met belediging te maken. .
mirgino schreef:superwoman schreef:idd snoevie!
Nog ff en je mag alleen mee praten als je boven een bepaald gewicht zit?!
volgens mij gaat dit topic ook over ruiters met overgewicht![]()
en niet of je te zwaar bent voor je pony![]()
dus even bot gezegdhet gaat hier toch om te dikke mensen die paardrijden????
of heb ik het dan zo verkeerd begrepen![]()
dat haal ik tenminste uit de titel![]()
het gaat volgens mij niet om magere sprieten die met hun lange dunne lijf op een te kleine pony gaan zitten
steeffie schreef:Trouwens dit geld idd niet alleen voor mensen met overgewicht, ik zou met mijn 50 kilo en 1,70 ook niet op een klein ponytje gaan zittenIedereen (dun/dik/lang/kort) moet als hij een paard koopt goed nadenken over of hij niet te zwaar of te lang is, vind ik
Citaat:Dit is trouwens een persoonlijke mening van mij, die niemand anders persoonlijk op dient te vatten. Ik wil absoluut niemand aanvallen of kwetsen dus als dit als zodanig wordt opgevat, bied ik bij voorbaat mijn excuses aan....
Jeskoo schreef:maar ik kon eerder niet goed doorzitten en snapte niet waar dat aan lag. Nu ik flink aan het afvallen ben (ben er nog lang niet) merk ik ineens dat ik beter begin door te zitten en andere oefeningen rustiger en makkelijker ga doen. Ik durf dan reeël te zijn tegenover mijzelf en toe te geven dat dat toch wel komt doordat ik aan het afvallen ben.
superhaffies schreef:okeik vond het wel even heel erg leuk om hier te melden, omdat er vooral in het begin veel werd gezegd: dan moeten ze maar af gaan vallen, dat ik in de laatste 4 maanden 7 kilo ben afgevallen
superhaffies schreef:vanaf na de zomervakantie, ben ik eerst 2 maanden op de fiets na school gegaan ( 1 uur en 3 kwartier fietsen ) ook ging ik meer roken, waardoor ik minder zin had om te eten. na die 2 maanden ging ik maar een keertje weer op de weegschaal staan, kijken hoeveel zwaarder ik nu weer was geworden, maar ik was gewoon 3 kilo afgevallen, dat motiveerde mij om verder te gaan met het afvallen. maar ik ga niet in die kou fietsen. dus mijn moeder was toch bezig met zown sonja bakker diët, dus ik deed mee... maar dat vond ik toch maar niets.. dus ben ik nu mee gestopt. ( 2 weekjes gedaan ) en nu let ik gewoon op met wat ik eet, mijn tips over eten:
- eet volkorencrackers, dat vult!
- drink heeel veeel water, als je s'ochtends uit je bed komt drink je gewoon 3 glazen water.
- veel fruit.
- geen pinda's!! je kan beter chips eten.
Snoevie schreef:over ruiters met een te hoog gewicht voor hun paard of paarden die ze rijden,denk ik.
AikePeer schreef:Ik snap niet helemaal waar mirgino naartoe wil?
Als ik het goed begrijp mogen "wij" niet meer mee doen omdat we geen overgewicht hebben? Ze zei zelf dat ze zichzelf niet te zwaar vond dus wat doet zij hier dan?
Als ik het verkeerd begrijp, mijn excuses daarvoor dan.
Ik denk dat als ik even in ga op de titel ik het volgende kan zeggen. Ik denk niet dat er iemand is die ruiters met overgewicht als taboe ziet! In tegendeel ik ben blij dat die mensen ondanks hun overgewicht toch sporten en niet alleen voor de tv hangen. Ik denk dat het wel een taboe wordt wanneer die ruiters hun overgewicht onder banken proberen te schuiven en ze toch op zo´n mooi slank kwpn´rtje gaan rijden.
Ik denk dat iedere ruiter zich aan moet passen aan zijn paard en niet andersom!