Tja dat zou ik ook niet doen ik was met de vorige M2 met genoeg punten voor de Z en Z CH gestart maar alles op de trens
Maar dat is ieder zijn eigen keuze en dan zal ik het nog onder begeleiding doen.
Aan je houding kun je nog wel sleutelen je handen moet hoger en naar voren op de 1e foto zitten te dicht bij je zadel, kun je je vast zetten.
Ellebogen aansluiten en dan je schouders naar achteren.
Ander foto's 1e teveel spanning zie een opgekropte kaaklijn daar hou ik niet van en de 2e vind ik persoonlijk uitelkaar vallen
S_en _Z
hals lager en neusje eruit... hals lager voor trainen van hals/rug/lenden... neusje eruit omdat ik haar heel snel achter de LL kan rijden, zelf heb je dat niet zo goed door omdat je automatisch iets naar voren zit op haar. Ik wil graag een horizontale lijn hebben.
Als Door spanning heeft komt haar rug strak te staan en heb ik andere problemen... dit is overigens nog niet gebeurd.
Oprichten en bij elkaar rijden mag nog helemaal niet op advies van Laarakkers en de klinieken voor haar rug die is op dit moment nog zo week.
En zwaar overbouwd moet je uitkijken dat je bepaalde spiergroepen niet overbelast. Eerst wat spieren kweken en daarna pas verder kijken
Middendraf (nogmaals heb het liever of verruimen of uitgestrekte draf want middendraf ga ik haar echt niet leren) is altijd goed voor het been. Reactie voor het been.
Ze is absoluut niet zwaar in de hand ik neem aan dat je daar een hangend paard mee bedoel anders snap ik het niet.
Wel kost het alle moeite om haar recht te houden of rechte stelling te vragen ze valt graag naar binnen.
Weet niet of ze wel of niet nagefelijk is, volgens mij wel ze geeft na.
Een 4-jarige constant terug zetten bij spanningen lijkt mij niet slim, spanning moet je eruit zien te rijden en niet terug dwingen.
Ik heb eigenlijk niet zoveel foto's lief heeft hekel aan paarden dus komt er niet zo graag..andere foto's waren echt slechte momenten en heb ik nog niet van hem gekregen maar daar stoor ik me aan bepaalde beelden.
Zal vragen of ie die van weekend op dvd wil zetten (kan nog niet zijn te groot)
Hoevaak ik er op zit tussen sept en nov een keer of 5-7 toen vanaf dec de training ingegaan ik rij nu dus 5.5 maand en ik rijd gemiddeld 2x per week.
Niet zo heel vaak

en ik ben geen wonder en ik heb ook geen wonderpaard.