Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
montoya schreef:ik vind wat we zeggen niet opdringen .maar wij geven een mening en dat is in nederland niet verboden . nogmaals mijn dochter en ik dragen ook een cap , geen cap geen paard. en hc en ooms kunnen l ullen wat ze willen l ullen maar mij halen ze daar niet van af dat staat zo vast als 1+1 2 is
oomens schreef:Dus moet je die van iedereen die ze wel gebruikt ook maar aan de kant zetten?
detour schreef:montoya schreef:ik vind wat we zeggen niet opdringen .maar wij geven een mening en dat is in nederland niet verboden . nogmaals mijn dochter en ik dragen ook een cap , geen cap geen paard. en hc en ooms kunnen l ullen wat ze willen l ullen maar mij halen ze daar niet van af dat staat zo vast als 1+1 2 is
.. En jij zou dan een meeloper zijn volgens hem, het is toch te bizar voor woorden..![]()
Vind het juist fijn dat we in NL de vrijheid hebben onze mening te uiten. Beetje respect zou dan wel op zijn plaats zijn idd.
Fijne avond allen
en probeer niet zonder cap
Van je paard te vallen.
montoya schreef:zou het niet iets zijn van hersen gebruiken als ruiter en denken aan de anderen die je ook lief hebben? voorkomen is beter dan genezen
MISTRAL94 schreef:Dat staat er toch niet sflj?
montoya schreef:oke dat is jouw mening en dat resecteer ik ook . alleen vind ik het wel zoeken naar een ongeluk maar dat is weer mijn mening