Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AikePeer schreef:Ja je reactie zegt namelijk voor vele hier wel genoeg!
Dat jij zo lacherig doet over het gewicht wat je op een paard plaatst geeft alleen al aan hoe je over het welzijn van je paard denkt!
Ik geef Roos groot gelijk dat ze er eerlijk vooruit komt dat ze stevig is.. zo is nou eenmaal. Je kunt je wel gaan voorhouden dat dat niet zo is maar daar heb jejezelf alleen maar mee.
Ik ga verder niet in op je belachelijke reactie want ik verlaag me niet tot mensen van jou niveau! En ik durf tenminste een profiel aan te maken, bij jou kunnen we niks zien.. misschien je uiterlijk?
Whatulike schreef:He achterlijke aike peer! Jij snapt er ook helemaal niks van he?! Het is maar goed dat jij je met administratie bezig houdt en niet met mensen!!! Je domme conclusie dat ik zelf twijfel over de combinatie met mijn paard! Dit is absoluut niet t geval, maar ALS ik overgewicht zou hebben, zou ik hier net als roos keihard scheit aan hebben en er voor uit komen! Dommerik dat is wat je bent!
Denken dat je iemands gedachte weet na een berichtje op bokt!
Citaat:Ik zou een nieuw topic starten als ik jou was'Uit de taboe, ruiters met een draadje los'
superwoman schreef:sommige denken er gewoon anders over. Ik ben liever wat voorzichtiger met (m'n) paarden.
Barmat schreef:superwoman schreef:sommige denken er gewoon anders over. Ik ben liever wat voorzichtiger met (m'n) paarden.
mjah, maar ik zei toch OOK dat ik geruild had?
superwoman schreef:Dat had ik gelezen hoor
Barmat schreef:superwoman schreef:Dat had ik gelezen hoor
Dat begreep ik er niet uit
Whatulike schreef:zal het in het beschaafd nederlands neerzetten: Dit is precies hetgeen ik bedoel; Het feit dat jullie je druk maken om ruiters met overgewicht die een "zielige" combinatie maken, heeft geen zin. De mensen die dit doen, blijven dit doen en hebben er geen benul van waar ze mee bezig zijn en zullen het dus blijven doen. Dat is wat ik ermee bedoel, hoe zielig het ook is voor de paardjes. Eerlijk gezegd vind ik het gewoon grappig om er dan een dolletje van te maken: Denken jullie nou echt dat ik 130 kilo weeg en op een shetlander rij?! Het arme beest zou niet eens vooruit komen en door zijn voegen zakken. Maar voor diegene die eraan twijfelen of ik wel een goede combinatie vorm... Ik weeg 58 kilo en heb een kwpn er van 1.70 m. Lijkt me niet dusAls jullie alles eens goed na lezen zul je zien dat ik niet degene ben die bot en beldigend word... pas naar aanleiding van de reacties op mijn eerste post word ik grover. Hoe je hem geeft... kan je hem ook terugkrijgen! De mensen die mij gierover prive hebben gemailed: Heb dan net als ik maling aan wat je opschrijft en ga niet de heilige maagd maria uithangen en vervolgens prive hetzelfde doen als ik; bot.
Met vriendelijke groet,
Barmat schreef:Superwoman, waar slaat die opmerking van jou tegen mij nu weer op?
Jij hakt ook gelijk overal op in en omdat we het in het verleden niet altijd eens waren, BLIJF je aan de gang om dat op te rakelen.... triest en onnodig.
Maar als je het zo wilt, prima joh, maar reageer dan ook niet op mijn posts he....
superwoman schreef:sommige denken er gewoon anders over. Ik ben liever wat voorzichtiger met (m'n) paarden