russel schreef:Ach het is maar hoe je het wilt zien, Roosie heeft dan nog de meest reeele kijk op alles. Ze is fors, kiest een fors paard uit en maakt hierdoor een mooie combi, tevens komt ze er nog voor uit en zit er dus niet mee. Je boos maken heeft geen zin, kijk je zelf er op aan, vraag je af of je er wat aan kan doen, wat het je er voor over om er wat aan te doen en als je dat niet kunt, moet je ook niet boos of beledigd worden. Kijk naar de paarden, daar gaat het om, maar om dan mensen er op aan te kijken dat ze er een mening over durven te hebben.
Ik ben zo iemand die geen medelijden met mensen heeft die niet aan gewichtscontrole kunnen doen, omdat ze het zo een onzin vinden. Mag je vinden, maar als er een mening wordt gegeven dat je te zwaar voor bepaalde paarden kunt zijn, moet je er ook niet boos om worden. Heeft niks met belediging te maken. Iemand die een uur in de wind stinkt vanwege roken, vind ik vies en als er een discussie komt, zeg ik het ook. Ik heb zelf jarenlang gerookt, maar als ik het idee had dat mijn kleding stonk, ik uit mijn mond stonk, vond ik dat vrezelijk, als niemand dat zou zeggen, nog erger, beledigd erover nee. Laatst zei mijn moeder, nou moet je ophouden, je wordt te dik, dit is niet mooi meer. Ik wist het, houdt van snoepen, maar ben er 5 kg kwijt, knap? Nee hoor, beledigd? Nee hoor. Gelukkig werd het mij gezegd, wat een ander ziet is anders dan wat ik zie.
maar ,dat word dan door je eigen moeder gezegd
wat als een vreemde dat tegen jou zegt?
zeg je dan ook ; Goh bedankt dat je dat zegt,nu ga ik gelijk maar lijnen dank je wel hoor
of heb je dan ook ; mens waar bemoei jij je mee
van een eigen iemand kan je dat wel hebben,maar vaak als een vreemde het zegt ,ligt dat toch gevoeliger!