Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:nee tuurlijk niet![]()
alleen hebben ze even geen zicht op de wijde wereld
![]()
kan je nagaan hoe ze dan hun ruiter vertrouwen!!! want die sukkels lopen wel gewoon hun dingetje te doen zoals gevraagd van de ruiter
janderegelaa schreef:Basisprincipe van Rollkur= Rondtrekken en vooruit schoppen.
janderegelaa schreef:Wist je bijvoorbeeld dat je na deze training bij sommige paarden niet zomaar het hoofd omhoog kan laten komen en dat de ruiter dan eerst de hals en het hoofd wat stelling moet laten nemen om hem uit de verkramping te krijgen.
KiWiKo schreef:om op dat niveau mee te draaien moet een paard over enig karakter en werkwilligheid beschikken.
Maargoed......... ik zou wel graag willen weten wie hier nou daadwerkelijk met internationaal presterende paarden ooit gewerkt heeft........ maakt niet uit of je alleen het dier zijn stal uit hebt mogen mesten. Maar wie heeft er daadwerkelijk met een internationaal lopend paard ooit gewerkt....
andafries schreef:KiWiKo schreef:om op dat niveau mee te draaien moet een paard over enig karakter en werkwilligheid beschikken.
Maargoed......... ik zou wel graag willen weten wie hier nou daadwerkelijk met internationaal presterende paarden ooit gewerkt heeft........ maakt niet uit of je alleen het dier zijn stal uit hebt mogen mesten. Maar wie heeft er daadwerkelijk met een internationaal lopend paard ooit gewerkt....
En waarom wil je dat nou weten ? Is dat dan bijzonder om met een internationaal lopend paard te werken . Ik vindt van niet , ik werk het liefst met mijn niet wedstrijd gereden paard die ik wel naar een zo hoog mogelijk nivo toe wil brengen . Ja , ik heb met meerdere internationale paarden gewerkt , waaronder een wereldkampioen . Deze paarden zowel uitgemest als gereden . En inderdaad veel van geleerd voor mij een van de reden geweest om niet meer wedstrijden te rijden. Als je achter de schermen hebt mogen werken weet je best wel hoe het in dat wereldje gaat . Voor sommigen zal dat best gaaf zijn (als je jong bent misschien) maar voor mij hoeft dat niet zo nodig meer.