Natuurlijk! Vind het wel moeilijk hoor, ik moet zelf ook nog veel leren!
Ik vind het beeld op het eerste gezicht helemaal niet slecht! Ik heb zelf nog nooit op een fries gereden dus ik heb werkelijk geen idee hoe dat zit qua bewegingen.
Wat ik wel vaak bij friezen zie is dat ze onwijs diep lopen, je hoort ook vaak verhalen over een 'eigen houding', lijkt me erg lastig bij een fries.
Bij jou vind ik je fries niet te diep lopen, wel nog wat met het neusje erin maar ik krijg absoluut niet het idee dat dit 'gedwongen' is.
Je fries zou voor het mooie nog wat mogen zakken vanuit achter, dit kun je sterker maken door veel overgangen te rijden.
Ze moet goed op je beenhulp reageren, ik zou beginnen met draf 4 passen, terug naar stap, 2 passen, en meteen (reactie!) weer wegdraven.
Dit kun je daarna uitbreiden naar op elke letter een overgang.
Het is ook fijn om je paard op verschillende halslengtes te rijden, dit is met name goed voor de spieren zodat ze die kunnen oprekken (lang en laag) en weer kunnen intrekken wanneer ze opgerichter moeten lopen.
Je eerste galop foto is een mooie foto vanuit achteren, je fries gaat mooi zitten.
Wel lijkt het net alsof hij/zij ietwat hangt in je hand, klopt dat? Dit zou je kunnen verhelpen met ook tempo wisselingen.
Ik rijd ook vaak 3 voltes in het midden, 10 m, dan moet ze wel wat gaan zitten en verzamelder gaan galopperen, als ze dat met een mega vaart doet vliegt ze de bocht uit

Probeer bij het uitstappen je paard nóg meer naar beneden te laten lopen, dat ze goed je hand volgt en zijn/haar hals nóg langer maakt, nu zit het er nog net wat tegenaan.
Rijden jullie wedstrijden?