missmiekie schreef:Allereerst, wil je even stoppen met de JE-vorm, ik shop niet bij anderen(overigens eigenlijk nog nooit gedaan), dit is een voorbeeld wat ik mee maak in mijn omgeving, ik train standaard bij Theo Hanzon, heb daarvoor jaren bij Alexander de Meij gelest(naar volle tevredenheid), en dat werkt heel goed(z2/zz-licht niv)!
Het gaat erom dat er mensen zijn, die denken dat ze het bij een bekende ruiter/amazone nog meer te kunnen verbeteren, dan bij hun 'normale, niet zo bekende' instructeur. Vervolgens gaan ze dan daarheen, waarnaar ze met hangende pootjes terugkomen, omdat het bij die bekende niet werkte, want die schopten dat beest helemaal de paasei in, en aangezien dat paard geen druk kan hebben... Vervolgens gaat men terug naar die instructeur en moet hij het weer oplossen. Mijn vraag was dus; wat zou je dan doen als instructeur, zeker als dit niet eenmalig is?!
Hoe wil je anders dat ik typ? Tjee voel je niet zo aangevallen, jij vraagt, ik geef antwoord. Daarbij staat er ''ALS je'' niet ''Je lest'' Ik blijf de hele tijd vriendelijk, dan hoef ik niet zo'n respectloze reactie terug! Verder reageer ik in het algmeen, er zijn meer die meelezen.
WBT je vraag, ik heb niet gelezen dat je antwoord wil wat je als instructeur zou doen.
Ik heb al heel lang geen les meer gegeven, het is gewoon niet mijn roeping. Het ligt een beetje aan de sitiatie. Als ruiter in kwestie verkondigt niet tevreden met mij zou zijn, maar wel terug komt ben ik er gauw klaar mee.
Maar als diegene verder buiten de deur snoept zou ik er geen problemen mee hebben. Als diegene steeds met problemen weer zou komen zou ik wel laten vallen dat diegene beter kan wachten totdat de basis meer bevestigd is. Of gaat zoeken naar iemand die beter op het rijden aansluit.