Roken op je paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mirgino

Re: Roken op je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:00

Aukelizzy schreef:
Ik vind rokers zowieso vies, en dat je dat doet als je op je paard zit, of met je paard bezig ben vind ik een beetje ordinair eerlijk gezegt. En nou niet gaan gillen dat rokers niet vies zijn, ik vind het stinken.

leg eens uit, ik vind dit nl een nare opmerking Sigaar

als ik het goed lees ,vind jij mij [ een roker]
een vies mens?

fijn is dat,en dat terwijl ik waarschijnlijk veel schoner ben dan jij Haha! vanwege een super allergisch kind!

dus een fijne opm Clown

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:05

Ach, als zij dat wil vinden. Tong uitsteken

Ik lees wel de meest belachelijke dingen hier af en toe. Clown Maar dat maakt alleen maar dat ik er hard om moet lachen eigenlijk.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:00

mirgino schreef:
Aukelizzy schreef:
Ik vind rokers zowieso vies, en dat je dat doet als je op je paard zit, of met je paard bezig ben vind ik een beetje ordinair eerlijk gezegt. En nou niet gaan gillen dat rokers niet vies zijn, ik vind het stinken.

een vies mens?

fijn is dat,en dat terwijl ik waarschijnlijk veel schoner ben dan jij Haha! vanwege een super allergisch kind!

dus een fijne opm Clown

Nou, ik deel haar mening, het stinkt. Jullie haar, jullie kleding, jullie adem. Stinken is voor mij ook gelijk aan vies. Zelfs mijn vader vind ik vies als hij heeft gerookt.. Het maakt jullie er niet minder op, want het is bv. geen lijfgeur en het heeft niks met je karakter te maken. (nja als je rookt op het paard dan vind ik van wel)

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:20

Ik ben misschien ouderwets, maar ik vind roken op straat, bijvoorbeeld winkelend, geen gezicht en ik vind het zeker niet samengaan met je sport. Verpleegsters, stewardessen,docenten, noem maar op, er zijn genoeg beroepen waarbij je enige tijd niet kunt roken. Wel een paar uur of zo. Is het dan zo veel gevraagd om 1,2,3 uur niet te roken wanneer je rijdt?
Ik kan me er ook wild aan ergeren wanneer ik ongevraagd een flinke wolk rook van iemand voor me in mijn gezicht krijd, of erger nog, bijna een brandende peuk tegen mijn wollen jas, grrrrr

Ik ken trouwens ook de tijd nog dat roken heel geaccepteerd was, dat je gastvrij sigaretten in een glaasje op tafel zette.
Toen was het echter ook niet normaal om lopend op straat te roken en ik denk ook niet terwijl je op je paard zit.
De enkeling daargelaten smijten de meesten hun peuk of lege pakje gewoon weg hoor.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:31

mirgino schreef:
Aukelizzy schreef:

een vies mens?

dus een fijne opm Clown

Ik vind het ook stinken. En ik vind mensen die stinken, vies. Sorry...
ik zou ook nevernooitniet een partner willen die rookt.

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:32

Nee? Lekker toch, zo'n asbak uitlebberen.
Zeker in combinatie met bier of whisky!

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:34

rokers hebben zelf niet door dat het stinkt..
ik ben nu bijna 10 weken gestopt en merk nu echt dat mijn vriendinnen stinken naar rook normaal rook ik die geur wel om me heen maar vond het niet stinken..
heb jaren terug met een lange buitenrit wel is op mn paardje gerookt als ik er aan terug denk oo god!
echt gevaarlijk snap niet wat me bezielde je peuk kan afbreken op je paardje of zoiets link hoor
gelukkig nooit gebeurd
rokers moeten gewoon kunnen roken maar op het paard is niet echt verstandig

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 19:51

Lara_Silver schreef:
mirgino schreef:

een vies mens?

dus een fijne opm Clown

Nou, ik deel haar mening, het stinkt. Jullie haar, jullie kleding, jullie adem. Stinken is voor mij ook gelijk aan vies. Zelfs mijn vader vind ik vies als hij heeft gerookt.. Het maakt jullie er niet minder op, want het is bv. geen lijfgeur en het heeft niks met je karakter te maken. (nja als je rookt op het paard dan vind ik van wel)[/quote]

Dit is idd. precies wat ik bedoel!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:24

nou ik kan zeggen dat mijn haar echt niet naar sigaretten rook stinkt,ik rook altijd in de buitenlucht.
en dat de niet rokers het vinden stinken kan ik me best voorstellen ,maar om de mens die rookt dan vies te vinden gaat mij toch wat ver.

je hebt wel gelijk dat je stinkt als je in de kroeg gezeten hebt Ja
maar dan stinkt iedereen naar rook Knipoog

en mijn man rookt ook ,dus die asbak aflikken is wederzijds en hebben daar beide geen last van Sigaar Haha!

maar niet roken is veel gezonder,maar daar gaat het hier niet over Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:30

Allejandro schreef:
Ik vind het ook verschrikkelijk ordinair staan.

Kende wel iemand die het deed (en nu nog wel zal doen) Scheve mond maar nee, was niet mijn hobby.

diegene ben ik vast, goh wat laf om dat achter mijn rug om te zeggen. en ja dat deed ik idd, op langere buitenritten, als we aan het stappen waren.
deed idd, beetje te snel oordelen?
en ik ben niet de enige die dit deed, die jij 'kende'. maar goed. ik vind het laf om dit achter mijn rug om te zeggen Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:51

Ik heb t wel eens gehad dat ik op buitenrit was & ik net een sigaret had opgestoken en dat vriendinnetje wilde galloperen. Ook geen probleem hoor Knipoog

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:55

Ik vind het idd echt smerig, en ik zou ook nooit een vriend willen die rookt.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:21

Lara_Silver schreef:
Nou, ik deel haar mening, het stinkt. Jullie haar, jullie kleding, jullie adem. Stinken is voor mij ook gelijk aan vies. Zelfs mijn vader vind ik vies als hij heeft gerookt..

Ga even niet voor iedereen praten dan zeg. Clown Niet-rokers zijn altijd verbaasd als ze erachter komen dat ik rook omdat ze het van mij niet verwachten. En daar komen ze niet achter doordat ze aan me lopen ruiken hoor. Lachen

En het stinkt niet, jij vindt het stinken. Lachen

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:26

Als ik dat wil dan wil ik dat toch??
Iemand ook nog enig respect voor de keuze die een roker maakt of zit dat er ook niet meer in?

Dig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:39

Ik rook ook wel eens op mijn paard als ik een buitenrit maak of als ik aan het uitstappen ben in de buitenbak.
En vind niet dat daar iets mis mee is.

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:43

vind dat sommige mensen wel overdreven reageren

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:45

Ik vind het echt vreselijk ordinair als je dat doet op je paard,
ook erg associaal tegenover je paard... Scheve mond
als mijn instructeur tijdens een buitenrit een peukie opsteekt,
ga ik um persoonlijk uit haar mond trekken,
ik vind het onverantwoordelijk,
want degene zit alleen maar op die domme sigaret te letten,
voor als die valt ofzo,
en dan peert er een paard uit,
tja wat moet je dan met die peuk,
op de grond gooien en dan het bos in de fik steken?
nee mij niet gezien met een peuk in mn mond op mn paard
mijn mening, hoef je geen commentaar over te hebben,
want het is mn mening, en het blijft zo Knipoog

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:47

Het valt best mee hoe snel zoiets in de fik vliegt door een peuk hoor. Lachen Meestal branden die gewoon op zonder dat er iets gebeurd. Maar het kán fout gaan ja. Knipoog

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:48

ja, ik zou nooit het risico nemen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 23:27

ROFL

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 23:29

Waar lachen we om? Tong uitsteken Ik wil wel graag mee lachen. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 23:34

Ik lach mijn eigen asociale en ordinaire persoonlijkheid ff uit Huilen van het lachen

Ik zal het ff uitleggen LietJ-RobJ.
Ik heb mijn pony opgevoed en t een en ander aangeleerd. Als we stilstaan en hij merkt dat mijn sigaret is aangestoken, dan loopt ie weer aan. Op dat moment heb ik in mijn rechterhand en sigaret, en in mijn linkerhand de teugels (lees; het gebruik maken van de linkerhand voor 2 teugels is bij western gebruikelijk). Ik ben een goed geoefende ruiter én roker en daarbij ook nog eens van het vrouwelijk geslacht.
Conclusie: ik kan prima 2 dingen tegelijk doen (bijv roken en mijn teugels vasthouden).
Nu moet ik zeggen dat mijn pony betrouwbaar en goed opgevoed is en vrijwel nooit schrikt. Ik ben het met je eens dat het een vluchtdier blijft en er zomaar uit zou kunnen naaien. Dan alsnog kan ik prima met mijn zit remmen & met die ene linkerhand mijn twéé teugels vasthouden & met die andere rechterhand mijn sigaretje onder controle houden Ja
Voor wie het niet geloofd, iedereen is welkom voor een demonstratie ROFL

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 23:36

Op m'n knollie, soezend in de avondzon, door het bos waar de toeristen verdwenen zijn om te gaan eten, genietend van een sigaretje... Mooi begin om een boek te gaan schrijven Haha!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 23:37

Ik ben fan! ik ga m lezen (A)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 23:37

Bij deze moedig ik je aan tot het schrijven van dat begin Huilen van het lachen ROFL