Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

stefluffmel schreef:ik rijd wel afentoe in de middag met dit weer mijn paard. Heb er helemaal geen problemen mee, of ik nou 's avonds of smiddags rijd, ze is even actief. Tenslotte moet ik op wedstrijden ook soms 's middags rijden en dan zou me paard het dus helemaal niet gewend zijn. Nog even haar best te doen in de warmte en nou is ze er gewoon aan gewend. Oke als het echt heel warm zou zijn, dan zou ik zelf ook geen zin hebben om wat te doen. Dan hoeft mijn paard pas 's avonds, maar hier staat ook nog een beetje een windje. Zo heel warm is het nou ook weer niet. Ik ben zelf ook wel een typje die het niet snel koud of warm heeft
_Susanne_85 schreef:'S ochtends vroeg of 's avonds laat, jij zou het toch ook niet fijn vinden om keihard te sporten in de brandende zon?
Ieder zijn ding, maar ik pas voor rijden in de warmte
_Skess_ schreef:stefluffmel schreef:ik rijd wel afentoe in de middag met dit weer mijn paard. Heb er helemaal geen problemen mee, of ik nou 's avonds of smiddags rijd, ze is even actief. Tenslotte moet ik op wedstrijden ook soms 's middags rijden en dan zou me paard het dus helemaal niet gewend zijn. Nog even haar best te doen in de warmte en nou is ze er gewoon aan gewend. Oke als het echt heel warm zou zijn, dan zou ik zelf ook geen zin hebben om wat te doen. Dan hoeft mijn paard pas 's avonds, maar hier staat ook nog een beetje een windje. Zo heel warm is het nou ook weer niet. Ik ben zelf ook wel een typje die het niet snel koud of warm heeft
zoo....even voor het duidelijke..heb ook even getemd
Nouks schreef:haha nee dat gelukkig nietPraat je ook alsof je nooit adem haalt?
stefluffmel schreef:ik hoop dat het zo even beter te lezen is. sorry voor het slechte schrijven.ik rijd wel afentoe in de middag met dit weer. mijn paard heb er helemaal geen problemen mee, of ik nou savonds of smiddags rijd ze is even actief, en tenslotten moet ik op wedstrijden ook soms smiddags rijden, en dan zou me paard het dus helemaal niet gewend zijn om dat nog even haar best te doen in de warmte. nou is ze er gewoon aan gewend. okeej als het echt heel warm zou zijn dan zou ik zelf ook geen zin hebben om wat te doen, dus dan hoeft me paard pas savond. hier staat ook nog een beetje een windje, dus zo heel warm is het nou ook weer niet. dan ben ik zelf ook wel een typje die het niet snel koud of warm heb
) maar als het zo uitkomt, doe ik dat wel gewoon.