Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sundancer schreef:Zie zelfs altijd ook mensen lopen met volle colaflessen, en dan slaan ze even ermee. Ziek volk.

Sonja schreef:Sundancer schreef:Zie zelfs altijd ook mensen lopen met volle colaflessen, en dan slaan ze even ermee. Ziek volk.
Hoe rijden ze daar in hemelsnaam mee dan???
Sonja schreef:Sundancer, hoe kan iemand in hemelsnaam van NAAST een paard een steigerend beest met een colafles tussen de oren slaan?
Misschien ben ik TE pragmatisch ingesteld hoor, maar daar kun je stomweg niet bij...
althans IK heb er geen tijd voor
KiWiKo schreef:flessen, eieren, zakjes bloed........ allemaal onzinalthans IK heb er geen tijd voor
KiWiKo schreef:snap ik niet, ik heb er geen tijd voor om een ei, zak bloed of wat dan ook uit mijn zak te toveren .......... ik ben op dat moment bezig heelhuids op de grond te komen
detour schreef:Tjaldur, heb je het dier dan gemept tussen de oren? Zoja, hoe reageerde het erop?
KiWiKo schreef:snap ik niet, ik heb er geen tijd voor om een ei, zak bloed of wat dan ook uit mijn zak te toveren .......... ik ben op dat moment bezig heelhuids op de grond te komen
Fardauxzep schreef:ja dat vind ik ook !
ik rijd ook niet met zweep xd
Ninx schreef:Meestal zijn het gewoon domme boeren die met zulke middelen in de weer zijn, is mijn ervaring althans....
De mestvork, de praam, de schep, de klomp, en nu ook de colafles.... de weg van de minste weerstand, en van onkundigheid. Ninx komt wel even langs om een colafles in een scrotum te laten landen, per ongeluk!!!
Ninx schreef:Meestal zijn het gewoon domme boeren die met zulke middelen in de weer zijn, is mijn ervaring althans....
De mestvork, de praam, de schep, de klomp, en nu ook de colafles.... de weg van de minste weerstand, en van onkundigheid. Ninx komt wel even langs om een colafles in een scrotum te laten landen, per ongeluk!!!
row_bow schreef:Als een paard iets moeilijk vind of weigert te doen vindt ik slaan absoluut geen oplossing. En al helemaal niet in de buurt van het hoofd.
Ik vind wel dat wanneer een paard echt gemeen begint te steigeren, je hem een tik tussen zn oren kan geven.
Het paard denkt zo dat hij zijn hoofd stoot, en zal het echt niet nog een x doen.
ben bezig met blijven zitten
Sonja schreef:Ja maar dat vind ik ook zo'n raar verhaal; een vervelende hengst tussen z'n ballen schoppen... Ik weet niet hoe lang andermans benen zijn hoor, maar als een beetje hengst gaat lopen etterzakken dan kom IK niet dusdanig dichtbij dat ik 'm daar uberhaupt al zou KUNNEN schoppen, ALS ik dat al zou willen...