maar ik vind het super om met muziek te rijden.
Meestal wordt er muziek afgespeeld in de piste
overzaalig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
overzaalig
dan ben ik helemaal afgeleid
Ik weet niet, maar als je met iemand aan het praten ben ofzo heb je toch ook geen muziek in
). Dan rijdt ik veel intensiever. Probeer meestal alles zo aan te passen bij de muziek
. Ook ontspan ik zelf veel beter, vindt mijn houding dan stukken beter. Als ik buiten ga rijden laat ik m'n mp3 op stal. Vindt dat als je met mp3 speler rijdt je toch minder contact hebt met je paard. Als ze buiten een keer schrikken of gek beginnen te doen is het wel fijner en veiliger dat je de geluiden van de omgeving goed kunt horen. Heb namelijk al een keer mee gemaakt dat ze schrok, en ik kwaad werd,terwijl er dus een wildzwijn over t ruiterpad liep
. Was met een vriendin aan t praten, en heb het dus niet gehoord/gezien.
Met buitenritten laat ik hem op stal, ik ben bang dat hij dan kapot valt. daNiielle_ schreef:Ik rijd wel met mp3. Gewoon omdat ik het in me eentje echt doodsaai vind, en ik dan zo af en toe na 10 minuten al klaar ben met trainenMet buitenritten laat ik hem op stal, ik ben bang dat hij dan kapot valt.