Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Ik weet niet of mijn instructrice het op prijs steld als ik haar naam op i-net ga vertellen, ook al is het per pb.
Bets schreef:Nee dat kan DresslOver. Maar ken jij instructeurs die met probleempaarden werken (problemen als HKO/Spat/Kissingspines noem maar op) en die dus ook resultaten behalen dat paard weer zuiver loopt en weer lekker in vel komt te zitten.
Ik persoonlijk ken er dus wel maar zijn bij mij maar op 1 hand te tellen helaas.
Kijk ik zou graag daar meer van willen weten, en eventueel aan namen willen komen, gewoon om mensen door te kunnen verwijzen. Want er is echt nog veel vraag naar helaas. Helaas paarden die dus al mankementen hebben. Maar ook die geen mankementen hebben en ook bij me terecht komen. Ik ken namelijk maar paar namen maar hoe meer dat ik er ken of goeie verhalen van hoor, des te beter! Graag zelfs.
Bets schreef:Ja maar het gaat mij niet zozeer dat ik een instructie zoek. Het gaat mij erom dat ik namen heb daar lijst van kan maken en uit kan zoeken wat mij aanstaat want ik krijg veel vraag vanuit hele land. Er is namelijk chronisch tekort aan instructeurs die goed de basis op klassieke manier te werk gaan. Zeker boven in het land. Vandaar eigenlijk.
MyWishMax schreef:Ja ik sta op een pensionstalDaar werken 3 vaste instructies en de eigenaar die ook 1 les per dag voor zijn rekening neemt. Toch kijken ze allemaal erg naar het rechtrichten, ze vinden dat als je paard recht en soepel is, hij alle oefeningen moet kunnen lopen.
MyWishMax schreef:Voor zover ik weet niet. Echt alleen bij ons op stal. Dus niet erg geschikt voor je lijstje denk ik
Citaat:RW: ik heb begrip hoor voor je situatie. Hoop maar dat met Kawa snel de goeie kant op mag gaan en dan Zanda fijn het werk op mag pakken!
Kinke schreef:Eigenlijk is het toch van de zotte dat je zoveel kromme paarden ziet?
runningkawa schreef:Maar het rijden en les hoort net zo goed te zijn of iig dat het geprobeerd wordt.
Nu is het vaak, ik rij maar recreatief dus les is niet belangrijk.
Sommige denken dat je alleen je paard in de gort kunt rijden als je wedstrijden rijd...helaas lope er juist reacreatief veel paarden onregelmatig door het niet gebruiken van de rug, het teveel op de voorhand laten sjokken en daarbij ook nog op 1 kant