Piercing en Paarden !?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

onne

Re: Piercing en Paarden !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:43

Lekker laten zitten al die piercings en lekker door gaan met paardrijden

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:44

lindsey schreef:
Voor iedereen die liever in een topje rijdt dan in een t-shirt ik vind het prima.

Maar dat een topje koeler zou zijn dan een wijd t shirt met een kort mouwtje dat wil er bij mij niet in.
Dus rijd je erin omdat je het mooier vind. Prima idee.
Omdat het koeler zou zijn? Onzin.

bij mij wel hoor, een t shirt met kort mouwtje is vaak toe tot tegen je hals, een topje is veel meer open en je hebt maar een spaghettie bandje waar je schouders anders volledig bedekt zijn. Logisch toch?

whisperramse; inderdaad, ik heb gewone oorbellen en een piercing in 1 oor. Alsk dat elke keer weer moest uit doen dan wask een half uur bezig voork daadwerkelijk op mijn paard zit. Dat is toch een hoop gedoe voor niets Haha!
Ben het dus volledig met je eens! Haha!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:48

wat maakt het nou uit of je een piercing hebt of niet? ik heb er geen maar mensen die ze wel hebben moeten dat toch zelf weten.
Omdat zij een piercing hebben zouden zij niet mogen paardrijden? vind ik echt dom.
Je paard heeft er echt geen last van hoor

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:49

Wat is er onhygienisch aan piercings? Als je ze gewoon goed bijhoud is er niks mis mee ljikt mij.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:54

eigenlijk komt er alleen in me op, waar bemoei je je mee?!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:58

@ denice, dat is toch geen waarde toevoegende reactie?
Je kan het toch ook wel normaal zeggen dat het er niet mee eens bent en waarom?

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:01

ja hoor Knipoog

maar ik vind eigenlijk dat er niet echt een discussie op gang wordt gezet, en dat de topicstarter het op een rare manier heeft neergezet.
ik snap niet dat zij zich bemoeit en druk maakt om het feit dat iemand een piercing heef. niet hygienisch is het helemaal niet. iedere genezen piercing is hartstikke schoon.
dan zou je ook je nagels goed moeten knippen, je handen veel wassen etc.

ik vind het nergens over gaan Lachen

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:51

vriendelijk dank Lachen

Ja het is niet zo dat anderen er last van hebben toch?
En zo heel erg veel verschild het qua vuil niet met andere dingen toch?

Meisje_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 22:00

MisMartine schreef:
Ik ken een aantal mensen die piercings hebben. Opzich niets mis mee.

Maar,

in combinatie met paardrijden vind ik persoonlijk piercings niet kunnen. Hiermee bedoeling kin, wenkbrauw, neus en lip. Oorbellen dus niet!

Bij paardrijden vind ik hygiëne erg belangrijk en daar horen piercings niet bij.

Wat vinden jullie daarvan? Zou het verboden moeten worden om met piercings te paard te gaan?

Dat vind ik dus ook erge onzin,

Ikzelf heb ook piercings, wel te verstaan: neus, tong, navel,tepel. en er vind geen hinder onder bij het paard rijden hoor. en het heeft niks met hygiene te maken.. ik bedoel je tanden poets je toch ook gewoon, je kleding was je toch ook, je piercing houd je toch ook schoon, tja. en als je net een piercing heb, moet je zoiezo uitkijken of beter gezecht voorzichtig zijn met vuil, maar dan met alle vuil.

3 kwart van nederland die paardrijd heeft wel een piercing, dan niet in het gezicht maar dan wel in de navel etc..

ik vind het dus klinkklare onzin dat het niet zou kunnen!

VickjeeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 22:41

Dat vind ik een rare stelling, waarom zou je geen piercings mogen hebben als je paardrijd?

Meisje_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 22:43

heb je dan ook een echte reden waarom het niet zou kunnen? of waarom het evt verboden zou moeten worden, ondanks dat jij het niet hygiënisch vind?

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 00:18

TS van welke planeet kom jij?

ja sorry, maar dit was het eerste wat in mij opkwam..... Knipoog

Ik ga lekker gepierced door het leven MET paarden en start ook mijn eigen bedrijf in de paardenhouderij.

Ik heb zelf aan beide oren twee gaatjes, een helix en een navelpiercing.

Wil heel erg graag een wenkbrauw piercing, maar ben bang dat ik dan niet meer serieus word genomen door mijn omgeving.............
Als ondernemer moet je je zakelijk kunnen presenteren en een piercing zichtbaar in het gelaat wekt bij sommigen twijfels op.
Niets aanvallend naar anderen, maar dat is mijn standpunt. Bloos

edit spelfout

Meisje_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 06:47

idd, in de winkel waar ik werk, mag het toevallig niet, vanwege een prestatie die je levert naar klanten toe, maar in het paarden leven kan dat gewoon hoor. vind ik echt niks mis mee

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 06:56

ik heb een navel, tong en tragus piercing en 5 oorbellen en jah das eigen keuzeee Haha!

vind het beetje raar topic.. dan zou een tattoo ook niet kunnen als hij gezet is Knipoog

Meisje_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 06:58

ik wou het er niet bij zetten, over tatoo, maar ook die heb ik, en tja, vind dat t topic maar gesloten moet worden, vind het zo'n rare stelling

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:25

Meisje_86 schreef:
i tja, vind dat t topic maar gesloten moet worden, vind het zo'n rare stelling

Dus jij vind dat dit topic maar gesloten moet worden omdat jij het een rare stelling vind?
Sorry maar iedereen heeft recht op een eigen mening en mag dus een topic openen.

Dat 2/3 van rijdend nederland een piercing heeft lijkt mij zwaar overdreven. In mijn omgeving ken ik niemand die paardrijd met een piercing in het gezicht. Misschien hebben die wel navelpiercings, tepelpiercings etc maar ja die zijn nu eenmaal niet zichtbaar door de kleding.

Bovendien hebben jongeren vaker piercings dan ouderen. En ja als je jong bent denk je wel dat de hele wereld om jongeren draait maar er zijn ook genoeg wat oudere mensen die paardrijden.

Dus meisje _86 prima dat jij die mening hebt maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen jouw mening moet delen.

Dat jij je piercing in de winkel waar je werkt niet inmag en Kaatje die wenkbrauwpiercing toch maar niet neemt zegt genoeg. 2/3 van (paardrijdend) nederland heeft echt nog geen piericng.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:27

Ik moet mijn wenkbrauwpiercing ook uit op werk, en later al helemaal. Zie je een dietitse voor je met piercings? Maar dat wil niet zeggen dat ik er nu geen plezier van mag hebben, vind hem nu mooi. Hij kan altijd nog uit.

Ben nog nooit ergens achter blijven hangen en hij is ook nog nooit gaan ontsteken.

Meisje_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:28

heb je enig iedee hoe groot NL is? en mij heb je niet horen zeggen dat de hele wereld om jongeren draaid. en het ging om algemene piercings, dus alles, ook navel en tepel of alles wat bedekt is onder kleding.

en alsnog vind ik het een stomme stelling ongeacht wat anderen ermee doen of wat van vinden Haha!

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:30

Wrom vind je het niet kunnen.. ?
Ik vind piercingen wel mooi !! vooral met wedstrijd moet je er toch wel op zijn best uitzien
niet van die lange hangers ofzoo..
Maar ik snap je probleem niet

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:32

nou dan mogen oorbellen ook niet

piercings kun je er op wedstrijd uithalen mocht het nodig zijn

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:33

ik zit net ineens te denken he..wat nou als je een piercing in je doos hebt Nagelbijten / Gniffelen lijkt me niet echt comfortabel.
Over oorbellen enz gewoon geen lange indoen voor je eigen veiligheid. Stalgenoot heeft er wel eens op een coupon commentaar over gehad.

Meisje_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:39

een piercing in je doos, geen idee, ik heb hem niet, maar een vriendin van mij wel en die rijd gewoon paard, en heeft er geen last van, alleen toen hijnet gezet was, maar dan doen alle piercings even zeer. Knipoog

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:45

MisMartine schreef:
Je hoort je niet te "verkopen" op het paard. En "bloot" gaan is strafbaar, te paard ook

* Ik speel nu de kant van de duivel Clown

Laat ik ook eens de kant van de duivel spelen Haha!

Vindt je moeder niet dat je je met dat onderschrift van je in de aanbieding zet?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:57

Judith_ schreef:
Ik moet mijn wenkbrauwpiercing ook uit op werk, en later al helemaal. Zie je een dietitse voor je met piercings?

Ik ben lang Secretaresse geweest, mét veel piercings in m'n gezicht. Kwestie van accepteren, want als het mensen niet aanstaat kijken ze maar de andere kant op.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 09:58

IKbenEllen schreef:
MisMartine schreef:
Je hoort je niet te "verkopen" op het paard. En "bloot" gaan is strafbaar, te paard ook

* Ik speel nu de kant van de duivel Clown

Laat ik ook eens de kant van de duivel spelen Haha!

Vindt je moeder niet dat je je met dat onderschrift van je in de aanbieding zet?

Huilen van het lachen

Ontopic, waar gaat het over?
Piercing of niet!?
Heb er zelf geen, alleen oorpiercing! Knipoog
Wordt steeds gekker!