Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lindsey schreef:Voor iedereen die liever in een topje rijdt dan in een t-shirt ik vind het prima.
Maar dat een topje koeler zou zijn dan een wijd t shirt met een kort mouwtje dat wil er bij mij niet in.
Dus rijd je erin omdat je het mooier vind. Prima idee.
Omdat het koeler zou zijn? Onzin.

MisMartine schreef:Ik ken een aantal mensen die piercings hebben. Opzich niets mis mee.
Maar,
in combinatie met paardrijden vind ik persoonlijk piercings niet kunnen. Hiermee bedoeling kin, wenkbrauw, neus en lip. Oorbellen dus niet!
Bij paardrijden vind ik hygiëne erg belangrijk en daar horen piercings niet bij.
Wat vinden jullie daarvan? Zou het verboden moeten worden om met piercings te paard te gaan?
Meisje_86 schreef:i tja, vind dat t topic maar gesloten moet worden, vind het zo'n rare stelling
lijkt me niet echt comfortabel.
MisMartine schreef:Je hoort je niet te "verkopen" op het paard. En "bloot" gaan is strafbaar, te paard ook
* Ik speel nu de kant van de duivel
Judith_ schreef:Ik moet mijn wenkbrauwpiercing ook uit op werk, en later al helemaal. Zie je een dietitse voor je met piercings?
IKbenEllen schreef:MisMartine schreef:Je hoort je niet te "verkopen" op het paard. En "bloot" gaan is strafbaar, te paard ook
* Ik speel nu de kant van de duivel
Laat ik ook eens de kant van de duivel spelen![]()
Vindt je moeder niet dat je je met dat onderschrift van je in de aanbieding zet?