Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Is omgekeerde wereld. Nu in het algemeen ben ik het wel met je eens hoor, Hengsten zijn enorm snel afgeleid en doen volgens hen nooit wat fout

Maar verder ook leuk
_Fan_ schreef:ik heb eerst een hele tijd een merrie gereden.
maar ze stond altijd in een weiland.
en ze was echt hartstikke eigenwijs,
ze liet zich niet snel vangen!
en met rijden was ze ook niet makkelijk :p
ze bokte vaak, en schrok snel.
toen ging ik op een ruin rijden. en ik merkte het verschil echt wel!
ik reed meestal buiten met hem. en hij gedroeg zich altijd prima!
hij schrok niet snel, en luisterde goed.
over het algemeen zijn ruinen een stuk koeler als merrie's
ik heb ook nog een hengst gereden.
dat ging niet echt, hij was onwijs sterk en had een eigen wil!
en als ik buiten met hem reed, en ik kwam een merrie tegen
had ik gewoon echt een probleem!
dus doe mij maar een ruin!
mis. had die merrie van jou wel gewoon een rotkarakter, wie weet was het wel andersom geweest
en daar niet gemakkelijker van wordt, vind ik merries toch fijner te rijden. Ik heb iig de ervaring dat merries wat meer pit hebben en zelf iets meer aanbieden dan ruinen. Ruinen vind ik vaak lui, en ongeinteresseert. Mijn ruin wil nooit iets, is nergens voor warm te krijgen, terwijl mijn merrie altijd vrolijk en werkwillig is. Die hengstigheidstoestanden neem ik er dan wel bij, als dat alles is
je moet ze voor je winnen, maar daarna gaan ze voor je door het vuur. nou ja, die merrie dan
maar ja, de hengstigheid vond ik altijd wel erg irritant.
Ik heb er nog steeds geen spijt van! Hij heeft een heerlijk karakter, erg vrolijk en werkwillig, altijd geinteresseerd in mij en zijn omgeving, en altijd in voor iets geks
Z'n karakter is veel minder grillig als van de merrie die ik hiervoor had.

MISTRAL94 schreef:Dat zeggen ze van hengsten ook
tiger_sanne schreef:Ik heb absoluut geen problemen met merries. Ik vind ruinen altijd zo "oppervlakkig", met merries klikt het altijd beter
heeft, echt humor die arrogantie !