Esperanza schreef:Nou ja, dat is dus mijn punt, als mensen zoals jij een slof gaan gebruiken![]()
Geen flauw benul van...
"Nee hoor, mijn paard is anders, ik weet heus wel hoe ik hem moet gebruiken, das heel normaal hoor"
Yeah right!
Inderdaad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Esperanza schreef:Nou ja, dat is dus mijn punt, als mensen zoals jij een slof gaan gebruiken![]()
Geen flauw benul van...
"Nee hoor, mijn paard is anders, ik weet heus wel hoe ik hem moet gebruiken, das heel normaal hoor"
Yeah right!
Caatje1986 schreef:vera23 schreef:pff elisa ji jweet het wel erg goed allemaal zeg
Helemaal mee eens, valt me op dat bepaalde mensen elkaar niks gunnen zeg. Houd het commentaar eens vriendelijk en niet zo afkrakend.
Elisa2 schreef:Niet gunnen,ik gun haar juist wel dat ze beter leert begrijpen waarom ze iets doet,zodat ze er iets van leert.Daarom zeg ik er ook wat van,dat is niet afkrakend bedoelt.Ik gun iedereen dat ze beter en fijner leren rijden,dat doe je alleen niet met een slofteugel...

Lara_Silver schreef:Je kunt idd niet fijner léren rijden met een slofteugel maar wel fijner rijden met een slofteugel...
Yamcha schreef:Of het voor het paard ook fijn is, vind ik ook altijd wel een punt van overweging...
Esperanza schreef:Lara_Silver schreef:Je kunt idd niet fijner léren rijden met een slofteugel maar wel fijner rijden met een slofteugel...
Ja, maar heb jij enig idee wat zo'n slof doet bij een paard? Ook jij bent weer zo'n aanhanger van de weg van de minste weerstend. Je hebt niet eens een idee hoe je hem zou moeten instellen om bepaalde rugspieren te trainen.
Tuurlijk is het voor jou fijner rijden. Hoef je lekker niets te doen en kun je hem lekker in de krul trekken![]()
Echt kind, je hebt geen idee wat voor invloed dat heeft op je paard. Kun je je voorstellen dat je paard er spierpijn van krijgt en dat hij er last van zijn rug van krijgt? Nee dus, want je hebt duidelijk geen flauw idee...
Arabesk schreef:Esperanza schreef:Nou ja, dat is dus mijn punt, als mensen zoals jij een slof gaan gebruiken![]()
Geen flauw benul van...
Yeah right!
Inderdaad
Geen flauw benul van...
Yeah right!

je kent me niet en je hebt geen idee van ik rij haast nooit met slof ..... het gaat me ook niet om MIJ maar hoe andere af en toe benaderd worden alsof het de grootste ramp is dat die mensen een slof gebruiken....Caatje1986 schreef:Ik neem aan dat de mensen die er mee rijden weten hoe ze hem moeten gebruiken. Ik vind dat jullie mekaar niet zo moeten afkraken. Die enige die de ruiters af mogen "kraken" zijn de mensen die hun instructie geven en geen mensen die de combinatie niet eens kennen, maar wel denken alles te weten.
Ik erger me niet....ik verwonder me alleen over de tekst van bepaalde mensen hier erg kinderachtig zeg.
Emaartje schreef:ik heb vanavond ook evne met slof gereden en vind het een fijne hulpteugel als je evne in een dipje zit met rijden mar gebruik maar tijdelijk en gaat hij er weer vanaf,en als ik gebruik hangt die in een boogje
Veel problemen zijn wel op te lossen met dressuur kom ik langzaam maar zeker achter, ook al heb je een IJslander, Belg of weet ik veel wat