Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Ik snap zowieso niet waar het sprookje vandaan komt dat als je een paard hebt dat al Z afgericht is, dat je dan niets meer hoeft te doen
zoals het woord zegt.. superleerzaam

Citaat:een leerpaard is niet voor niets een leerpaard.
Een robot zal het nooit worden, maar altijd makkelijker dan een jong paard bij een niet ervaren ruiter

mag een keer op het paard van mn instructrice rijden dus ben erg benieuwd hoe dat zal gaan. Vjellko schreef:ik denk dat als je mij op een Z paard zet het een groot fiasco wordt in het begin
!
, keer iets te veel inkomen met been en Shine vliegt weg, beetje scheef zitten of met 1 been meer inkomen en er komt een traversachtig iets uit. Aangalopperen is ook érg lachwekkend, ik geef zéér kleine hulpen, galoppeer je dus weg met een grote hulp ben je met 3 sprongen aan de andere kant van de bak, ga je dan terug zitten omdat je daarvan schrikt maakt ze een overgang naar stap en hang je half om d'r nek (echt gebeurt
).
. Eigenlijk allemaal súperbraaf, want ze doet wat er gevraagd wordt van haar, maar het gevraagde komt vaak niet helemaal overeen met het bedoelde 
. Vergelijk het maar met een beginnende autorijder in een Ferrari!