Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pharagirlke schreef:Huertecilla; zou je je bericht dus een beetje willen verduidelijken voor de blonden onder ons die je toch willen snappen
yousra schreef:Hoe bedoel je overdrijven.
roest schreef:er zit wel een nadeel aan als je meer aan je paard gaat denken. De dressuurprikkers willen niet meer mee op een buitenrit, omdat ik m'n paardje dan niet 'netjes aan de teugel' heb lopen
yousra schreef:Ik denk eerder jaloers.
C_hristel schreef:net als er geen mensen zijn die EN setjes hebben en heel veel voor hun paarden doen. Dat paard merkt heus niet dat zijn dekje dezelfde kleur is als zijn bandages or! Er zijn gewoon mensen die geld hebben voor beide. Net alsof je per definitie slecht ben voor je paard als je setjes heb. Alsjeblieft zegd
Rianneke schreef:roest schreef:er zit wel een nadeel aan als je meer aan je paard gaat denken. De dressuurprikkers willen niet meer mee op een buitenrit, omdat ik m'n paardje dan niet 'netjes aan de teugel' heb lopen
op buitenritten kan je ook veel aan dressuur oefening doen...![]()
roest schreef:jaja, maar je paard aan de teugel hebben terwijl deze in een boog hangt, wordt hier niet echt gewaardeerd, stel je voor dat er iets gebeurd
colette_007 schreef:dat is wel zo... die dressuur ruiters in het bos (is mss vooroordeel maja ik ken er toevallig een paar..) die zijn als de dood om stuk te galloperen om uberhaubt gewoon een 'ontspannen' rit te houden...
colette_007 schreef:dat is wel zo... die dressuur ruiters in het bos (is mss vooroordeel maja ik ken er toevallig een paar..) die zijn als de dood om stuk te galloperen om uberhaubt gewoon een 'ontspannen' rit te houden...
colette_007 schreef:jep vind ik dus ookja tuurlijk ik heb er ook een paar drukke paarden bij maar dat went, regelmaat etc veel zien doet een paard alleen maar goed!
roest schreef:spanning brengt spanning.
je kunt je paard pas stoppen als je eerst loslaat.