runningkawa schreef:Dus lange mensen mogen ook al niet meer rijden?
Jee, het paardenwereldje word klein nu...
Nou ja! érg krom hoor!
Je kunt toch gewoon een passend paard uitzoeken of niet soms???
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Dus lange mensen mogen ook al niet meer rijden?
Jee, het paardenwereldje word klein nu...
runningkawa schreef:
Nee, sorry kan er niets aan doen dan dat ik een ondertoon proef van mensen die zich perfect vinden en de rest moet maar gaan dammen (nee op niemand persoonlijk slaat dit, maar vind dat de algemene sfeer)
superwoman schreef:Je kunt toch gewoon een passend paard uitzoeken of niet soms???
runningkawa schreef:Hoeveel mensen ken jij met extreem overgewicht die paardrijden?
Ik echt niet 1
runningkawa schreef:Tuurlijk, er zullen er vast bestaan. Dat valt niet te ontkennen.
maar er bestaan ook een heleboel slanke mensen die hun paard de slacht inrijden...
En Procents gewijs zijn er dat denk ik veel meer.
Bitch schreef:Ik ken iemand die is behoorlijk groot, ik ben ook te zwaar, maar niet in haar termologie...Ik gok, dan gok ik echt, dat ze zo'n 130kilo weegt..
Zij heeft een jong paard van 3, stevig beest, maar is, nu in ieder geval, zo eerlijk dat ze niet op hem gaat rijden.
Ze heeft echter wel een 2wielig sulky-achtig geval aangeschaft, want ze wil wel met hem mennen. Die sulky is nogal zwaar, aangezien hij maar 2 wielen heeft, drukt het natuurlijk ook op de rug van het, jonge, dier. Plus haar gewicht... ik zou eerlijk waar niet weten of het een slimme zet is..
Maar ze is nogal gereserveerd in haar commentaar, dus kan niet helemaal peilen of ze wel of niet van plan is om ooit af te gaan vallen, zodat ze wel op haar paardje kan....
Ik vind het een lastig onderwerp, 'je doet natuurlijk ook een soort aanval op het lijf van degene, je hebt het niet alleen over het paard...