Goofy44 schreef:Dat heet: van hand veranderen.![]()
![]()
*veegt zichzelf op*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goofy44 schreef:Dat heet: van hand veranderen.![]()
![]()
maura schreef:Citaat:De reden dat hij veel in een verlichte binnenbak werkt is vrij simpel: in het donker en in het Russische klimaat ('s winters 10x kouder als hier, 's zomers 10x heter) schiet het niet erg op.
dat klopt dus niet, hoe kom je daarbij? ook in rusland hebben ze verlichting
Citaat:Nevzorov heeft 4 of 5 paarden en die heeft 'ie omdat anderen ze niet meer wilden. Die paarden (3 zeker, maar ik geloof allemaal) zijn in eerste instantie door anderen op de in Rusland gangbare wijze beleerd (althans, dat is geprobeerd) maar daar verzetten ze zich zo tegen dat ze gevaarlijk werden.
dat kloopt ook niet, over verzet. hij koopt niet erste de beste paard wat hij zietCitaat:Nevzorov is lid van het Russische parlement en heeft dus ongeveer evenveel tijd voor z'n paarden als een van onze kamerleden zou hebben... Bovendien heeft 'ie naast z'n paarden nog wat hobby's, zoals films maken en boeken schrijven.
maar dat is alleen maar goede kniep en plak werk

hns schreef:Nee ik heb hem nog niet in levende lijfe gezien.
Hij komt in Oktober naar Frankfurt voor zijn boek The Horse Encyclopedia plaats en datum krijg ik later pas door.
Daarna ben ik van plan om eens een Seminar van hem te volgen en misschien ook wel eens een kijkje te gaan nemen bij zijn school of als wil ik eens hem gewoon aan het werk zien.
En eh dat over die Naturals, het was een voorbeeld geen belediging, argument of wat dan ook.
hns schreef:Trouwens zover ik weet proberen tegenstanders in Rusland te bewijzen dat hij met bit rijdt.
Dus wat oude foto´s van hem lijkt me wel goed materiaal...
Paardentango schreef:Wat interessant zeg om ook eens een andere kant te horen. Zouden de foto's zijn uit de tijd dat hij stuntman was denk je, of zijn ze erg recent.
Jovarna schreef:Paardentango schreef:Wat interessant zeg om ook eens een andere kant te horen. Zouden de foto's zijn uit de tijd dat hij stuntman was denk je, of zijn ze erg recent.
Erg recent kunnen ze niet zijn, als je de foto's vergelijkt.
Chichika schreef:hns schreef:Nee ik heb hem nog niet in levende lijfe gezien.
Hij komt in Oktober naar Frankfurt voor zijn boek The Horse Encyclopedia plaats en datum krijg ik later pas door.
Daarna ben ik van plan om eens een Seminar van hem te volgen en misschien ook wel eens een kijkje te gaan nemen bij zijn school of als wil ik eens hem gewoon aan het werk zien.
En eh dat over die Naturals, het was een voorbeeld geen belediging, argument of wat dan ook.
Een Seminar is niet gratis maar dat weet je toch? Ik heb ook een foto van seminaar en dan zie wel wat voor mensen je zal daar tegenkomen
Hij heeft geel school het is gewoon een huis buiten de stad waar hij woont er zijn idd paarden stallen en binnenbak maar daar kom je niet in
zijn paarden krijg je ook niet te zien en vooral aan het werk.
maar dat krijg je wel te zien![]()

Chichika schreef:hns schreef:Trouwens zover ik weet proberen tegenstanders in Rusland te bewijzen dat hij met bit rijdt.
Dus wat oude foto´s van hem lijkt me wel goed materiaal...
Tegenstanders? Of bedoel je volwassene mensen die hem langer kennen dan vandag
Hier heb je wel een oude foto van hem