Adelinde Cornelissen met Aqiedo gefilmd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:20

anneliesdj schreef:
Zo vatte ik het ook op.
Maar is het niet zo dat Adelinde inmiddels een stalruiter voor haar heeft werken?
Of wilde zij liever in het onderwijs blijven werken en doet ze de paarden 'erbij'?

Ze werkt niet meer in het onderwijs, omdat dit niet te combineren was met de paardensport. De topsport wel te verstaan.
Ze heeft echt de gok moeten nemen om te stoppen met haar baan in het onderwijs. Er was namelijk op dat moment voor haar nog geen enkele zekerheid, dat ze ook zou bereiken wat ze voor ogen had. En dat ze ook daadwerkelijk zou kunnen leven van de sport.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:21

anneliesdj schreef:
Zo vatte ik het ook op.
Maar is het niet zo dat Adelinde inmiddels een stalruiter voor haar heeft werken?
Of wilde zij liever in het onderwijs blijven werken en doet ze de paarden 'erbij'?

Volgens mij is ze allang geen lerares meer.
Voor zover ik weet is er ook geen stalruiter, niet op de site in ieder geval. Haar broer doet het stalmanagement. Ze heeft daarbij ook een fitheidscentrum voor ruiters geloof ik. Is ja ook helemaal hip en happening.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:22

Tendance schreef:
Ik reageerde enkel op, dat wiki aangedragen werd als betrouwbaar.

Aah, en waar exact werd dat gezegd? Ik heb alleen gezegd dat ik het heb gelezen en ik heb niemand zien zeggen dat het betrouwbaar was... Heb weer wat gemist.. -O-

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:24

Janine1990 schreef:
anneliesdj schreef:
Zo vatte ik het ook op.

Volgens mij is ze allang geen lerares meer.
Voor zover ik weet is er ook geen stalruiter, niet op de site in ieder geval. Haar broer doet het stalmanagement. Ze heeft daarbij ook een fitheidscentrum voor ruiters geloof ik. Is ja ook helemaal hip en happening.

Ze heeft wel mensen, die haar helpen met de paarden. Er staan er momenteel zoveel, dat ze het trainen niet meer alleen af kan.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:25

Janine1990 schreef:
Tendance schreef:
Ik reageerde enkel op, dat wiki aangedragen werd als betrouwbaar.

Aah, en waar exact werd dat gezegd? Ik heb alleen gezegd dat ik het heb gelezen en ik heb niemand zien zeggen dat het betrouwbaar was... Heb weer wat gemist.. -O-

Je kunt ook op iedere slak zout gaan leggen Janine. Jij noemt dat je het in de wiki hebt gelezen. Als je het dus hier aandraagt als informatie, dan reageer ik daarop, dat ik niet meer alles geloof wat op de wiki staat.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:30

Tendance schreef:
Je kunt ook op iedere slak zout gaan leggen Janine. Jij noemt dat je het in de wiki hebt gelezen. Als je het dus hier aandraagt als informatie, dan reageer ik daarop, dat ik niet meer alles geloof wat op de wiki staat.

Whoooow.. over op alle slakken zout leggen gesproken.
Ik geef aan dat ik het heb gelezen. Vervolgens zeg JIJ dat het als BETROUWBAAR werd aangedragen.
Dat heeft NIEMAND gezegd...

Wat een vermoeiende discussie maak je er van door telkens op een andere tak te gaan springen. Ga de betrouwbaarheid van de Wiki lekker op Wikizaken bespreken. De resultaten en biografie komen redelijk overeen met wat Adelinde op haar site heeft staan. Daar hebben die Gelderse hengsten en hun kleuren weinig mee te maken.

Als het hier weer over Adelinde en Aqiedo gaat kijk ik wel eens weer... :z

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:32

De toekomst zal uitwijzen of deze combinatie de top bereikt.... dat is afhankelijk van meerdere factoren.......

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:34

Aansprekend dier, wat helaas niet helemaal zuiver loopt. Daarnaast loopt ie in twee delen en het tempo ligt wat hoog. Blijf me verbazen over de rijstijl van Adelinde, weet direct weer waarom ik vaak de andere kant op kijk op verder klik :+

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:35

De wijze waarop er NU gereden wordt met Aquido zou ik het persoonlijk een aanfluiting vinden als hiermee "de top" wordt bereikt, nergens zie je ontspanning en iets wat ook maar lijkt op een "happy athlete". Een van de helaas tegenwoordig in de "top"dressuur vaak geziene dwangdressuur, en daarvoor hoeft er geeneens een rollkur aan te pas te komen.

Caatje87

Re: Adelinde Cornelissen met Aqiedo gefilmd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:40

Ik vind meestal dit soort topics echt gezeur van Bokt, maar hier word ik ook niet vrolijk van. Dit beeld vind ik echt vreselijk en zeker voor iemand op dat niveau. Dit heeft niks met rijkunst te maken. Nee in mijn ogen was dit een slecht optreden... Hopelijk zie ze zelf deze beelden en gaat ze er iets mee doen. Rijden kan ze heus, maar zo.. nee ik word hier niet blij van.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:45

Ik beargumenteerde enkel waarom ik de wiki niet zo maar voor waar neem.
Mijn ervaring op bokt is, dat ik als ik geen argumenten geef, het ook niet goed is.

Maar misschien moet je het iets minder als een aanval zien, want dat is het namelijk niet. Het geeft enkel weer, dat ik liever door haar zelf gegeven info heb, dan van de wiki.

Vind het jammer, dat je zo moet reageren, maar dat is enkel mijn mening.

xAntoinettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:43

Nu in de Brabanthallen op Indoor Brabant, naar mijn idee geen fijn beeld :(

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:48

xAntoinettex schreef:
Nu in de Brabanthallen op Indoor Brabant, naar mijn idee geen fijn beeld :(

Ik was het ook aan het kijken via clipmyhorse man man wat te trekken en sleuren. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:54

Ah net te laat ingeschakeld. Wat heeft Tineke haar voor opmerkingen gegeven?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:56

Ik vond t wel goed uit zien! Paard is nog jong. Maar ja. De beste ruiters zitten op bokt :')

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:59

eenitraM schreef:
Ik vond t wel goed uit zien! Paard is nog jong. Maar ja. De beste ruiters zitten op bokt :')

Moet eerlijk zeggen dat ik alleen het laatste stuk heb gezien waarbij ze met die piaffe zat te klooien.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:09

Net te laat, heeft iemand een link?

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:17

Ja, en dan,ik zie niks, geen filmpje of iets alleen een startlijst.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:18

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:18

Ik krijg een filmpje. Anders naar clipmyhorse.tv ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:22

terpentijn schreef:
Ja, en dan,ik zie niks, geen filmpje of iets alleen een startlijst.

Vreemd, ik ook eerst een commercial en nu Patrick van der Meer met Chagall

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:23

Ik wacht wel tot iemand ergens een filmpje er van plaatst, want ik ben hopeloos in opzoeken van die dingen.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:32

Heb niet het hele topic gelezen maar eerlijk gezegd vind ik het in en in triest dat dit tot de top behoort...
Paard zet continu z'n kruis hoog, is niet zuiver in het achterbeen. Maarja wat wil je, als je 'm aan de voorkant letterlijk optakelt kun je geen ruggebruik en ondertredend achterbeen verwachten.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 20:36

Afbeelding
Ik heb wel een foto van het rijden van adelinde zojuist :o

Hals blijft er apart uit zien.......