Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ess_Ramona schreef:Niet iedereen is zo nee. Dat zeg ik ook niet.
Ik ken iemand, mooi huis, dure paarden, maar staat wel elke zaterdag te werken bij de Action. Die nieuwe laarzen of dekje moet ze zelf betalen.
Robin_S schreef:Het spijtige aan heel dit gedoe is dat zulke kinderen al een hele foute insteek in hun opvoeding krijgen.
Ik lees hier dingen over dure sportpony's en vrachtwagens en privélessen. En in ruil daarvoor presteren!! Maar ik kan mij écht niet herinneren dat ik op mijn 8 jaar wakker lag over dat soort zaken. Voor mij telde maar één ding: PAARDENPresteren in ruil om met paarden bezig te mogen zijn? Whut?
El75 schreef:Robin_S schreef:Ik heb geschreven dat ik inzet van mijn kinderen verwacht. Zo lang zij zich inzetten en in mijn ogen hoort daar inderdaad een wil om te winnen bij, is het goed. Geen gelanterfanter tijdens lessen en/of wedstrijden. Nu gaan de dames erg graag op wedstrijd en zouden ze niet willen, ook prima. Dus wat dat betreft pushen wij ze niet.
En ja, ik verwacht die inzet wanneer ik 's ochtends om half 8 3 ponies sta in te knotten en de avond ervoor heb gezorgd dat alles schoon en netjes is qua kleding etc.
corientjuhh schreef:Wat ik ook zie bij ponywedstrijden
Kindertjes op hele dure ponietjes, dure kleertjes capjes et
T ziet er heel mooi uit, maar prik je daar doorheen zie je vaak dat t kind gewoon meelift ipv echt goed kan rijden...
Ugh zo verwaand hoe sommige ouders (en soms ook kinderen) zijn
Soms zijn die kids ook zo ondankbaar
En als ik dan 1 zie rijden die gewoon een leuk ponytje heeft en lol heeft ipv dat opgedofte arrogante gedoe daar kan ik van genieten
Kusevi schreef:Ik heb dat zelf nog niet mee gemaakt gelukkig. Maar volgens mij is de lol voor et kind er dan wel af denk ik. Ik rijd zelf voor de lol (momenteel) en dan zou ik het niet fijn vinden als een van mn ouders mij allemaal toeroept wat ik moet doen enzo haha
El75 schreef:Robin_S schreef:En ja, ik verwacht die inzet wanneer ik 's ochtends om half 8 3 ponies sta in te knotten en de avond ervoor heb gezorgd dat alles schoon en netjes is qua kleding etc.
.
kwita schreef:Robin_S schreef:En ja, ik verwacht die inzet wanneer ik 's ochtends om half 8 3 ponies sta in te knotten en de avond ervoor heb gezorgd dat alles schoon en netjes is qua kleding etc.
Uhh je dochters mankeren die iets aan hun handen s'morgens?
Wel op wedstrijd willen maar moeders alles oplaten knappen..... dat kan ik niet van je snappen,
je doet al zo veel voor hun!(het is geen aanval maar overdenking)