Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Jetteke4 schreef:Ik lees even mee, ben 46 en wil ook beginnen[ altijd een wens geweest en nu gaat het gebeuren].... Ik wilde beginnen met western omdat mij dat een hele ontspannen manier van rijden lijkt , en de enige manege bij ons in de buurt [Assen} die westernlessen geeft is Rosworld, maar nu lees ik dat die te koop staat .... dus daar gaat mijn idee :-(
ik snap nu ook waarom ik geen reactie kreeg op mijn mail...... moet denk ik maar op zoek naar een prive adres , en dat terwijl het mij zo leuk leek om met een groepje lekker in western stijl een buitenrit te maken....
Als iemand een ander adres weet in de buurt van Assen waar je western kan rijden dan hoor ik het graag[ ps Ik rij geen auto dus echt in de buurt van....
ponypower12 schreef:zelfs zwangere vrouwen kunnen nog paardrijden
Cupid14 schreef:Ik ben nu 48 en 2 jaar geleden weer begonnen.
Rex_Rolfo schreef:ponypower12 schreef:zelfs zwangere vrouwen kunnen nog paardrijden
Dit lijkt verdacht veel op een "hoekomikzosnelmogelijkaan25nuttigepostenpost"
Cupid14 schreef:Ik ben nu 48 en 2 jaar geleden weer begonnen.
Welkom op Bokt en mag ik je uitnodigen voor 'ons' huiskamertopic: [HK] Op latere leeftijd (weer) gaan rijden?

Citaat:wil ik eerst mijn balans helemaal op orde hebben, zodat ik het gevoel krijg dat "in" het paard zit, i.p.v. "er op"....als jullie begrijpen wat ik bedoel
Er is nog een hele weg te gaan, en hoop mijn onzekerheid/angst, te overwinnen