Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
S_en_Z schreef:Fry, Ik snap dat je trots bent.. maar het is de bedoeling dat je zelf kritisch kijkt naar wat je ziet. Wat goed gaat, wat minder goed gaat. Wat beter zou kunnen.
Als je enkel commentaar wilt en zelf geen commentaar wil posten kun je beter een ITP of HAW aanmaken
Fry schreef:S_en_Z schreef:Fry, Ik snap dat je trots bent.. maar het is de bedoeling dat je zelf kritisch kijkt naar wat je ziet. Wat goed gaat, wat minder goed gaat. Wat beter zou kunnen.
Als je enkel commentaar wilt en zelf geen commentaar wil posten kun je beter een ITP of HAW aanmaken
Oh zo!
Bedankt ik snap het.![]()
Als ik eerlijk ben vind ik dat ik mijn teugels vaak te lang heb waardoor ik het contact verlies, maar ik wil ook niet steeds in de mond zitten, snappen jullie?
Ook zou ik me handen rechter moeten houden op gelijke hoogte, ik beweeg teveel mee of zie ik dat verkeerd?
En mijn handen hoger!
Bienotje schreef:Konden jullie hier nu ook wat met een filmpje?
Sowieso vind ik het erg interessant namelijk, maar gruwelijk lastig om wat van anderen te zeggen. Krijg er zo snel een gevoel van betweter bij, aangezien ik zelf ook nooit verder dan B ben gekomen bij wijze van![]()
Alleen zie eerlijk gezegd wel veel toegevoegde waarde hier tov bijvoorbeeld HAW
Snackie, vroeg ik me vorige keer met de meeting nog af trouwens. Wat voor zadel heb jij eigenlijk? (of is dat teveel offtopic)
Applelover schreef:Wat vinden jullie van de nageeflijkheid van mijn pony?
Ik zie bij mezelf dat ik echt RECHTER op moet gaan zitten en m'n tenen naar binnen moet doen, iemand nog tips?
S_en_Z schreef:Applelover schreef:Wat vinden jullie van de nageeflijkheid van mijn pony?
Ik zie bij mezelf dat ik echt RECHTER op moet gaan zitten en m'n tenen naar binnen moet doen, iemand nog tips?
Ah.. het "omhoog" foto's maken...Leuk truukje..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Als ik het muurtje langs de baan recht zet zie ik wel meer dan alleen rechter op zitten en tenen naar binnen..
Zie je het zelf nu ook??