vibabu schreef:Nouja, alsof iedereen die er af valt een handicap heeft (overdreven gesproken). Over het algemeen is het vallen toch een ontbreking van balans en evenwicht. Mede hierdoor kan er angst ontstaan. Daarnaast kan het ook weer helpen in de dressuur doordat je toch steviger komt te zitten (denk ik). Overigens zie ik gelukkig ook weinig wedstrijdruiters vallen
Heb je mij horen praten over een handicap? En hadden we het niet over wedstrijdniveau? Dus nogmaals, je kent de achtergronden niet van vallen, dus het is niet aan jou dit te veroordelen.
Als paarden ineens een complete rodeosessie geven, zijn er maar een paar die blijven zitten, waaronder Gert van 't Hof. Iedere gemiddelde wedstrijdruiter (want daar hadden we het immers over, niet over de manegeruiter die bij paard links bocht naar rechts eraf valt) kan een paar bokken en sprongen uitzittten en wordt daarna gelanceerd. Dus ik vind het heel goedkoop om te praten over een ontbreken van balans en evenwicht.

Er valt hier gewoon niet over te discussieren en zegt dat ik iedereen veroordeel dat vind ik goedkoop.
Ik vraag me af hoe jullie denken over het willen starten op een kampioenschap. Doe je daar aan mee als ervaring of vind je dat je daar alleen aan mee moet doen als je een kans denkt denkt te maken om geselecteerd te worden?