Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:@ ninajojo: niet echt, hij buigt het achterbeen niet echt, voor een dragend achterbeen moet je echt een diepere buiging zien.
Dit is wel een leuke illustratie:
links een stuwend achterbeen, rechts een dragend been. Het verschil zit hem niet in de plaatsing van het been, maar in de buiging in de gewrichten. Zie je wat ik bedoel?
Fifteen schreef:Ninajojo: Naar mijn mening is de foto haast gelijk aan de eerdere foto.
Onderbeen kom nog bijna gestrekt onder. Het gaat hem om de buiging bij o.a. het spronggewricht.
Je paard draagt hier niet voor stuwt hier.
ninajojo schreef:Fifteen schreef:Ninajojo: Naar mijn mening is de foto haast gelijk aan de eerdere foto.
Onderbeen kom nog bijna gestrekt onder. Het gaat hem om de buiging bij o.a. het spronggewricht.
Je paard draagt hier niet voor stuwt hier.
Ik zie nu inderdaad wat je bedoeld!! Het bovenste gewricht op de tekening toch? Die is inderdaad nog erg gestrekt.
Maris schreef:ninajojo schreef:Ik zie nu inderdaad wat je bedoeld!! Het bovenste gewricht op de tekening toch? Die is inderdaad nog erg gestrekt.
nee je moet kijken naar zijn spronggewricht, het 4de punt van boven op de tekening
ninajojo schreef:Citaat:@ ninajojo: niet echt, hij buigt het achterbeen niet echt, voor een dragend achterbeen moet je echt een diepere buiging zien.
Dit is wel een leuke illustratie:
links een stuwend achterbeen, rechts een dragend been. Het verschil zit hem niet in de plaatsing van het been, maar in de buiging in de gewrichten. Zie je wat ik bedoel?