Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tammy_ schreef:ik stap op met m'n hoofd richting m'n paardje z'n hoofd, voet ook richting zijn hoofd in de beugel, op die manier prik ik niet met m'n teen in z'n buikje.
dan twee hupsen en dan hop omhoog, been erover, en zachtjes zitten
specialmoon schreef:ik vrrag haar hoofd naar links in te buigen en swier me dan gewoon op haar rug
Vulina schreef:Ik stap altijd op met een krukje. Heel enkelt, bv op wedstrijd een keertje niet. Ik vind het zelf fijner, merk dat mijn paard het ook fijner vind en is beter voor haar rug én het zadel. Daarna laat ik het krukje staan, maar zorg er wel altijd voor dat hij niet in de weg staat (bv 10 meter uit de hoek, van alle kanten)
nouja niet kunnen..
doei schreef:Zelfs met wedstrijd neem ik een krukje/ stoel of poetskist mee!
Stel je voor zeg!!!
Zonder krukje brengt het ongeluk
Vulina schreef:Ik stap altijd op met een krukje. Heel enkelt, bv op wedstrijd een keertje niet. Ik vind het zelf fijner, merk dat mijn paard het ook fijner vind en is beter voor haar rug én het zadel. Daarna laat ik het krukje staan, maar zorg er wel altijd voor dat hij niet in de weg staat (bv 10 meter uit de hoek, van alle kanten)