Sjoert schreef:1 vent en alle chicks alweer op hol.
Het blijft bijzonder
Whahha

Maar in het HK topic, Mannen zijn niet voor de sier, kom naar deel 4... is het te rustig met die mannen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JohnJust1 schreef:BoondockDave schreef:Wat ik me af vraag is waarom vrouwen hier meteen hand over hand grijpen en je in de kroeg toch nog altijd eerst voor 20 euro drankjes loopt te kopen en dan hoopt dat je een kus en een telefoonnummer krijgt.
Ja ik ben dus heel terughoudend met het posten van een foto omdat ik het niet vertrouw.
BoondockDave schreef:hoe weten wij dat jullie niet meer geinteresseerd zijn in paarden dan in ons?
JohnJust1 schreef:Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier en ik reed wel eens op t paard van mijn ex. Ik had dan altijd ontzettende pijn in mn baggage als ik zonder zadel moest. Ben ik de enige met dit probleem? Wil wel voorbereid zijn als ik weer een vriendin heb waar ik (paard) mee ga rijden
Groeten
MarcelDufour schreef:JohnJust1 schreef:Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier en ik reed wel eens op t paard van mijn ex. Ik had dan altijd ontzettende pijn in mn baggage als ik zonder zadel moest. Ben ik de enige met dit probleem? Wil wel voorbereid zijn als ik weer een vriendin heb waar ik (paard) mee ga rijden
Groeten
hahaha...ik reed mn ex wel eens op het paard!
JohnJust1 schreef:BoondockDave schreef:hoe weten wij dat jullie niet meer geinteresseerd zijn in paarden dan in ons?
Mn ex deed op een gegeven moment haar paard weg omdat ze meer met mij samen wilde zijn. Ik heb haar 100 keer gezegd dat ze dat niet moest doen maarja deed ze toch. Nu heeft ze geen paard en heeft ze mij niet :p
MarcelDufour schreef:JohnJust1 schreef:Hallo allemaal,
Groeten
hahaha...ik reed mn ex wel eens op het paard!