LDR, Hyperflexie en Rolkur?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:10

FS gaat u nu ook al persoonlijk aanvallen? De enige die al 8 pagina's lang hun mening opdringen zijn u en uw collega-heer. En als dat dan niet naar wens verloopt, dan word men persoonlijk... Dat getuigd inderdaad van veel respect. :n

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:13

zipje71 schreef:
Ik zeg helemaal niet dat het bij de een goed is en bij de ander fout!! Ik wijs u er alleen maar op dat dr klimke ook niet zo'n superzit had als u wel beweerd en ook met die zit kon hij zijn paard super laten bewegen. Het een sluit het ander dus blijkbaar niet uit.
Ik wordt zo moe van dat zwart-wit gel..

Dan weet u werkelijk niet wat ik geschreven heb, en de citaat, heeft u helemaal niet begrepen.
Wanneer Klimke geen goede zit had, dan heeft van Gal, helemaal geen zit.
Wanneer een van Gal niet zo´n super paard had, dan kwam hij helemaal niet zover.
Omdat hij niet zit.
Hangt op zijn bovenbenen, en vaak ook nog met het gewicht naar rechts.
Rijden is zwart wit, er is geen grijs, als u dat niet begrijpt dan weet u niet waar het om gaat.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:13

Pharagirlke wij schrijven onze mening en dringen die niet op, zoals u schrijft. Als dat persoonlijk aanvallen is, kan geen enkele bokker meer wat schrijven u dus ook niet zoals u mij nu persoonlijk aan valt.
Maar u schrijft ook uw mening en valt mij niet persoonlijk aan, of wel soms?

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:14

pharagirlke schreef:
FS gaat u nu ook al persoonlijk aanvallen? De enige die al 8 pagina's lang hun mening opdringen zijn u en uw collega-heer. En als dat dan niet naar wens verloopt, dan word men persoonlijk... Dat getuigd inderdaad van veel respect. :n

Ach bent u er ook weer, prachtige opmerkingen weer van uw zijde, geen inhoud niets wat bijdraagt aan dit topic.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:14

heb ik gezegd dat Gal mijn idool is? Blijkbaar kunt u niet lezen. doe die oogkleppen 'ns af en kijk eens zonder vooroordeel naar dr klimke en de rest en kom dan nog eens met dat banketstaaf over theorie en praktijk aan. Het is werkelijk jammer dat dr klimke er niet meer is, dan konden we zien hoe hij het zou doen tussen de huidige wereldtop. Ben trouwens benieuwd of u met alles zo oogklepperig bent, zal vast fijn zijn om met u samen te wonen en te werken.

Ayasha
Blogger

Re: LDR, Hyperflexie en Rolkur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:16

professor: en persoonlijke aanvallen doen dat wel? Ik zie Zip geen pennytaal gebruiken.

FS: als jij enkel je mening schrijft dan heeft zipje net zo veel recht om dat te doen. ;)

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:19

zipje71 schreef:
heb ik gezegd dat Gal mijn idool is? Blijkbaar kunt u niet lezen. doe die oogkleppen 'ns af en kijk eens zonder vooroordeel naar dr klimke en de rest en kom dan nog eens met dat banketstaaf over theorie en praktijk aan. Het is werkelijk jammer dat dr klimke er niet meer is, dan konden we zien hoe hij het zou doen tussen de huidige wereldtop. Ben trouwens benieuwd of u met alles zo oogklepperig bent, zal vast fijn zijn om met u samen te wonen en te werken.

Nee maar u stelde van Gal rijdt beter dan dhr. Klimke.
Dhr. Reiner Klimke is de concurentie over meerdere generaties aangegaan, en heeft steeds zich weten te handhaven.
Maar over een goede zit valt niet veel te praten, die is er.
Zoals die beschreven wordt.

FaberSmid

zipje71 schreef:

Ik heb toch ook niet geschreven over meneer Klimke wat u geschreven heeft voor mij? Ik hoef de oogkleppen niet af te nemen, omdat ik die niet eens draag. Waar slaat u laatste opmerking op, is wel goed te lezen wie hier niet netjes schrijft van ons beide.

zipje71

Professor schreef:
zipje71 schreef:
Ik zeg helemaal niet dat het bij de een goed is en bij de ander fout!! Ik wijs u er alleen maar op dat dr klimke ook niet zo'n superzit had als u wel beweerd en ook met die zit kon hij zijn paard super laten bewegen. Het een sluit het ander dus blijkbaar niet uit.
Ik wordt zo moe van dat zwart-wit gel..

Dan weet u werkelijk niet wat ik geschreven heb, en de citaat, heeft u helemaal niet begrepen.
Wanneer Klimke geen goede zit had, dan heeft van Gal, helemaal geen zit.
Wanneer een van Gal niet zo´n super paard had, dan kwam hij helemaal niet zover.
Omdat hij niet zit.
Hangt op zijn bovenbenen, en vaak ook nog met het gewicht naar rechts.
Rijden is zwart wit, er is geen grijs, als u dat niet begrijpt dan weet u niet waar het om gaat.

Er is geen grijs? Dus als dr Klimke een keer een groffe ophouding maakt is hij meteen een groffe ruiter? Of begrijp ik u weer verkeerd? En zeg niet dat hij dat niet deed, kijk maar eens naar zijn rondjes om de piste tijdens de OS van seoul. In mijn ogen maakt hem dat geen groffe ruiter maar u pakt werkelijk alles aan om iemand anders dan dr klimke volledig de grond in te boren. Werkelijk heeeeeeeeeeeeeeeel triest. En dat voor iemand die zich Professor noemt

Professor

pharagirlke schreef:
professor: en persoonlijke aanvallen doen dat wel? Ik zie Zip geen pennytaal gebruiken.

FS: als jij enkel je mening schrijft dan heeft zipje net zo veel recht om dat te doen. ;)

Maar dan aub gefundeerd, en niet van die losse flodders, die nergens opslaan.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:21

pharagirlke schreef:

Lees dan nog eens goed wat zipje71 allemaal schrijft, ben benieuwd of je het nog steeds zo netjes kan vinden. Van wie komt nu die pennytaal opmerking, niet van mij maar van zipje71 zoals u kan lezen.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:23

Ik heb niet gezegd dat u in pennytaal schrijft maar dat u uw idool als een penny verdedigt. Dat is toch wel een groot verschil

@PG. Thank voor je support, maar verdoe je energie niet aan de twee "heren"

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:23

Zoals u schrijft dat meneer Klimke steeds een groffe ophouding maakt, klopt niet ziet u meneer klimke steeds halthouden?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:24

zipje71 schreef:
Ik heb niet gezegd dat u in pennytaal schrijft maar dat u uw idool als een penny verdedigt. Dat is toch wel een groot verschil

In ieder geval penny, de rest is mij worst om eerlijk te zijn.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:24

zipje71 schreef:
Er is geen grijs? Dus als dr Klimke een keer een groffe ophouding maakt is hij meteen een groffe ruiter? Of begrijp ik u weer verkeerd? En zeg niet dat hij dat niet deed, kijk maar eens naar zijn rondjes om de piste tijdens de OS van seoul. In mijn ogen maakt hem dat geen groffe ruiter maar u pakt werkelijk alles aan om iemand anders dan dr klimke volledig de grond in te boren. Werkelijk heeeeeeeeeeeeeeeel triest. En dat voor iemand die zich Professor noemt

Er is geen grijs.
Zie Klimke niet als een God, maar iemand die goed reed, en een betere zit hadt als van Gal.
Die niets in het geheim deed, die open en eerlijk alles liet zien.
Die geen paarden martelde, zoals Hypperflexie, wat van Gal dag in dag doet.
Die paarden zijn jeugd liet, die de tijd nam, om de paarden op te leiden.
Die geen paard onfair behandeld heeft.
Een groffe ophouding, met nageven, maar niet de hele proef, zoals de Hypperflexie ruiters de gehele proef de stang doortrekken en geen moment nageven..
Laatst bijgewerkt door Professor op 13-09-09 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:25

FaberSmid schreef:
zipje71 schreef:

In ieder geval penny, de rest is mij worst om eerlijk te zijn.

en dat bedoel ik nu. In een discussie luister je naar elkaar. Dit kunt en WILT u blijkbaar niet, ik ben er klaar mee!Veel plezier met u verdere leven

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:26

Zipje; vind het zonde dat het zo moet.. :\ Dit kunnen echt leerzame discussies zijn zowel voor de anti's als voor de pro's. Maar door dit soort berichten blijven mensen die kunnen leren en willen leren weg... En dat vind ik echt, echt jammer.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:26

FaberSmid schreef:
Zoals u schrijft dat meneer Klimke steeds een groffe ophouding maakt, klopt niet ziet u meneer klimke steeds halthouden?

:Z

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:28

pharagirlke schreef:
Zipje; vind het zonde dat het zo moet.. :\ Dit kunnen echt leerzame discussies zijn zowel voor de anti's als voor de pro's. Maar door dit soort berichten blijven mensen die kunnen leren en willen leren weg... En dat vind ik echt, echt jammer.

Vind ik ook maar dit wekt meer irritatie op dan leerzame informatie. wellicht kunnen de heren op een apparte site gezellig met elkaar gaan keuvelen maar niet hier

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:31

zipje71 schreef:
en dat bedoel ik nu. In een discussie luister je naar elkaar. Dit kunt en WILT u blijkbaar niet, ik ben er klaar mee!Veel plezier met u verdere leven

Hoe u het het wel of niet bedoeld is mij worst, het is uw mening en die mag u hebben.
Maar u hoeft niet boos te zijn over het feit dat ik niet met penny ben gekomen, maar dat u dat zelf was.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:32

ik ben niet boos over het woord penny. Denk dat u mij en PG door elkaar haal. Lezen blijft lastig

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:33

zipje71 schreef:
Vind ik ook maar dit wekt meer irritatie op dan leerzame informatie. wellicht kunnen de heren op een apparte site gezellig met elkaar gaan keuvelen maar niet hier

Leest u nu zelf wat u schrijft, is dat nu netjes? Wij die u tegen spreken moeten maar opdonderen? Wie zal u dan nog meer weg werken?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:34

zipje71 schreef:
@ FS. u begrijpt het werkelijk niet. U kunt en WILT de tekortkomingen van uw "idool" gewoonweg niet zien. komt een beetje penny-achtig over als je het mij vraagt.

Dit bericht komt het door, dat gedoe met penny. Dat is toch echt uw bericht, of lees ik weer verkeerd?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:35

Het gaat niet om het tegenspreken, het gaat om die grote dikke muur waar je met geen middel over, omheen of door raakt... een boek van Nevzorov is toegeeflijker tov bitgebruik dan jullie.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:35

heb ik dat gezegd? nee als u niet wilt DISCUSSEREN, dan moet u zich niet ophouden op een discussie forum.

En ik heb uitgelegd wat ik bedoel met Penny dus blijf er svp niet in hangen.