Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zipje71 schreef:Ik zeg helemaal niet dat het bij de een goed is en bij de ander fout!! Ik wijs u er alleen maar op dat dr klimke ook niet zo'n superzit had als u wel beweerd en ook met die zit kon hij zijn paard super laten bewegen. Het een sluit het ander dus blijkbaar niet uit.
Ik wordt zo moe van dat zwart-wit gel..
pharagirlke schreef:FS gaat u nu ook al persoonlijk aanvallen? De enige die al 8 pagina's lang hun mening opdringen zijn u en uw collega-heer. En als dat dan niet naar wens verloopt, dan word men persoonlijk... Dat getuigd inderdaad van veel respect.
zipje71 schreef:heb ik gezegd dat Gal mijn idool is? Blijkbaar kunt u niet lezen. doe die oogkleppen 'ns af en kijk eens zonder vooroordeel naar dr klimke en de rest en kom dan nog eens met dat banketstaaf over theorie en praktijk aan. Het is werkelijk jammer dat dr klimke er niet meer is, dan konden we zien hoe hij het zou doen tussen de huidige wereldtop. Ben trouwens benieuwd of u met alles zo oogklepperig bent, zal vast fijn zijn om met u samen te wonen en te werken.
zipje71 schreef:heb ik gezegd dat Gal mijn idool is? Blijkbaar kunt u niet lezen. doe die oogkleppen 'ns af en kijk eens zonder vooroordeel naar dr klimke en de rest en kom dan nog eens met dat banketstaaf over theorie en praktijk aan. Het is werkelijk jammer dat dr klimke er niet meer is, dan konden we zien hoe hij het zou doen tussen de huidige wereldtop. Ben trouwens benieuwd of u met alles zo oogklepperig bent, zal vast fijn zijn om met u samen te wonen en te werken.
Professor schreef:zipje71 schreef:Ik zeg helemaal niet dat het bij de een goed is en bij de ander fout!! Ik wijs u er alleen maar op dat dr klimke ook niet zo'n superzit had als u wel beweerd en ook met die zit kon hij zijn paard super laten bewegen. Het een sluit het ander dus blijkbaar niet uit.
Ik wordt zo moe van dat zwart-wit gel..
Dan weet u werkelijk niet wat ik geschreven heb, en de citaat, heeft u helemaal niet begrepen.
Wanneer Klimke geen goede zit had, dan heeft van Gal, helemaal geen zit.
Wanneer een van Gal niet zo´n super paard had, dan kwam hij helemaal niet zover.
Omdat hij niet zit.
Hangt op zijn bovenbenen, en vaak ook nog met het gewicht naar rechts.
Rijden is zwart wit, er is geen grijs, als u dat niet begrijpt dan weet u niet waar het om gaat.
pharagirlke schreef:professor: en persoonlijke aanvallen doen dat wel? Ik zie Zip geen pennytaal gebruiken.
FS: als jij enkel je mening schrijft dan heeft zipje net zo veel recht om dat te doen.
zipje71 schreef:Er is geen grijs? Dus als dr Klimke een keer een groffe ophouding maakt is hij meteen een groffe ruiter? Of begrijp ik u weer verkeerd? En zeg niet dat hij dat niet deed, kijk maar eens naar zijn rondjes om de piste tijdens de OS van seoul. In mijn ogen maakt hem dat geen groffe ruiter maar u pakt werkelijk alles aan om iemand anders dan dr klimke volledig de grond in te boren. Werkelijk heeeeeeeeeeeeeeeel triest. En dat voor iemand die zich Professor noemt
FaberSmid schreef:zipje71 schreef:Ik heb niet gezegd dat u in pennytaal schrijft maar dat u uw idool als een penny verdedigt. Dat is toch wel een groot verschil
@PG. Thank voor je support, maar verdoe je energie niet aan de twee "heren"
In ieder geval penny, de rest is mij worst om eerlijk te zijn.
pharagirlke schreef:Zipje; vind het zonde dat het zo moet..Dit kunnen echt leerzame discussies zijn zowel voor de anti's als voor de pro's. Maar door dit soort berichten blijven mensen die kunnen leren en willen leren weg... En dat vind ik echt, echt jammer.
zipje71 schreef:en dat bedoel ik nu. In een discussie luister je naar elkaar. Dit kunt en WILT u blijkbaar niet, ik ben er klaar mee!Veel plezier met u verdere leven
zipje71 schreef:Vind ik ook maar dit wekt meer irritatie op dan leerzame informatie. wellicht kunnen de heren op een apparte site gezellig met elkaar gaan keuvelen maar niet hier