Die info over die bloktraining heb ik doorgelezen. Jeetje, dat is echt interessant zeg, ik wist niet eens dat dat bestond?! Wel jammer dat het zo'n eind bij mij weg is (160 km). Wat vind jij zelf van het niveau (wat is een ridderproef?). Ik ben zelf nog nauwelijks thuis in dat wereldje hoor, ik ben altijd wel met gymnasticeren bezig geweest maar veel dressuurtermen ken ik bijvoorbeeld niet eens.
Het is nu eigenlijk gewoon te warm om serieus iets te doen, jeetje wat een hitte. Ook moeilijk voor zo'n paard om nu geconcentreerd te blijven, hoewel ze wel heel makkelijk ontspannen natuurlijk met dit weer. Althans Torop wel. Ben gisteren met hem alleen een beetje bezig geweest met de pessoa (waar ik dus heeeel enthousiast over ben), je ziet echt direct meer actie, ondanks dat ik hem heel losjes heb. Ik zou denk ik de hele voorkant van die pessoa niet eens nodig hebben, alleen dat bontje achter de achterbenen geeft bij hem al het gewenste resultaat

's Avonds ook nog even bezig geweest met een anders paardje (echt een schatje), maar toen was het gelukkig koeler.
Zal eens kijken of ik van't weekend weer wat bespreekfoto's kan maken.