Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vur schreef:KiWiKo schreef:maar dat is gesneden koek.............. dat is basis Vur
niks meer of minder dan dat........... sorrie
Tja, ik dacht, ik zet het er nog maar een keer neer, voor het geval er onduidelijkheid mocht bestaan. Echt sluiten kom je volgens mij pas aan toe als je richting lichte tour, Grand Prix aan het werken bent, dus veel mensen weten misschien niet hoe het zit.
eerst de nageefijkheid in b en l dan richting de oprichting in m en z dan dan pas het echte sluitwerk vanaf het z 
modie schreef:KiWiKo schreef:@ moddie...........
zullen we er dan maar vanuit gaan dat onze Olympische paarden allemaal trapzakken zijn met een harde mond......... die doof en gevoelloos zijn voor de ruiter????
Onze Olympische paarden??
Zeggen en schrijven 1
En onze Europese paarden was ik niet zo weg van.
Al vond ik het bij Parzival nog wel meevallen, nog wel..
Rana schreef:nee phara net als in alle vorige topics zullen wij met die ene vraag blijven zitten want dat is het proobleem er wordt niet gevoeld want niemand wie anti is staat open voor discussie.... to bad
Geen eerste poging met een eigen paard. No offence trouwens, ik wil niet zeggen dat je je paard niet correct rijd, maar ik bedoel een meer ervaren LDR paard gereden door een ervaren ruiter... De eerste passage op een eigen paard zal ook niet voelen als de passage van een GP paard. Dus begrijp me vooral niet verkeerd, ik wil echt je rijkunsten niet ondermijnen. Maar ik vroeg het meer om te weten of iemand het échte al gevoeld heeft... Zoals het hoort te zijn. 
modie schreef:Rana schreef:nee phara net als in alle vorige topics zullen wij met die ene vraag blijven zitten want dat is het proobleem er wordt niet gevoeld want niemand wie anti is staat open voor discussie.... to bad
Ik wil gerust "open" staan voor een discussie: als iemand mij kan vertellen wat het grote voordeel van LDR is.
En niet aankomen met "extra lossigheid", want dat krijg ik ook voor elkaar als ik klassiek rij.
Ik heb al veel filmpjes, live-beelden, foto's gezien van LDR.
Nergens zie ik tact, regelmaat, "goede" aanleuning, lengte in de hals, een paard die "over de rug" loopt, die verzameld is, die een goede "verzamelde" uitgestrekte draf laat zien en nog zo wat meer.
Dus, wie de voordelen uit kan leggen, hoor het graag.