Vanalles eigenlijk.. Zoals gister stap ik rustig zonder zadel, ff ontspannen. De andere keer ga ik 3uur weg en gallopeer ik lekker rond haha.. Soms draaf ik veel of spring ik een boomstammetje oid.
Soms ga ik ver, soms blijf ik dichtbij.. Lekker uitwaaien of juist ff rust aan mn hoofd
voor mij is het echt alleen ontspanning, maar vanaf 't moment dat hij 't voor mij geen ontspanning meer maakt dan heeft hij er ook geen meer. Buiten moet hij voor mij niet werken, in de bak wéét hij dat hij moet werken.
PuCkiieJ
Geplaatst: 15-06-09 15:29
Omdat ik soms zelf ook wel afwisseling wil en mijn pony NATUURLIJK ook.
mika_panache
Geplaatst: 15-06-09 16:38
Ik ga welleens buitenrit maken voor de ontspanning, afwisseling en ik vind het wel gezellig als je met een paar mensen naar buiten gaat
Queelens
Geplaatst: 15-06-09 21:04
Ontspanning En ook wel 'n beetje voor de afwisseling.
Voor mij gaat het om ontspanning, maar ook voor mijn paard. In de bak moet ze altijd maar werken, en met buitenrit mag ze lekker uitrazen. Voor mij is het meer; jij hebt goed je best gedaan voor mij, nu doe ik wat voor jou. Daarom rijd ik ook zoiezo 1 keer per week buiten ong 2 uur. En soms als ik geen zin heb om te dressuren dan ga ik ook lekker naar buiten
ontspanning, afwisseling en training. in de winter kan ik vaak niet anders, maar ik vind het ook heerlijk om buiten te rijden, de fries die ik rijd loopt buiten lekker ontspannen, bakhobbelen vind ze niets dus voor ons allebij is het fijner om buiten te rijden..
Ontspanning en afwisseling, en hij en ik vinden het allebei ook wel leuk
Steentje
Geplaatst: 24-06-09 17:36
Ik zie het als pure ontspanning, zowel voor het paard als voor mezelf. Genieten van de natuur, uitwaaien, en vooral sámen genieten. Heerlijk, ik doe niets liever!
Ik_Kelly93
Geplaatst: 24-06-09 18:30
Afwisseling en ontspanning. Ik vind het vooral erg ontspannend om buiten te rijden, bijvoorbeeld in het bos. Ook is het wel eens even wat anders dan aldoor maar in de bak te rijden
joanita
Geplaatst: 26-06-09 07:47
Heerlijk uitwaaien en verder nergens aan denken. Zalig gewoon