Fem_daf schreef:Blijkbaar heb je zelf nog nooit meegemaakt dat je continu, 24/7, door anderen wordt afgekraakt vanwege het ras, exterieur etc van je paard..
TS is gewoon trots op wat ze heeft bereikt ondanks alle negatieve woorden etc van anderen. Ik ken veel mensen die zijn gestopt omdat ze het niet meer aankonden om elke keer te horen te krijgen dat hun paard niet "het geschikte ras" was om dressuur mee te rijden. Het kan je ontzettend omlaag halen en je zelfvertrouwen wegnemen. (dit waren trouwens allemaal arabieren)
Waarom laat je haar hier niet gewoon trots op zijn ipv 9 pagina's lang door te zeuren over wat jij wel kan en een ander niet. Jij kan je misschien afsluiten voor anderen, iemand anders niet of minder. Ik hoor ook ALLES als ik aan t inrijden ben, maar toch ben ik 100% gefocust op mijn paard.
twee jaar aan een stuk, met bedreigingen om hem te vergiftigen toe, is dat genoeg voor je of?
Kortom; jawel hoor, weet verdomt goed wat het is.
Net daarom dat ik weet dat verzuipen in zelfmedelijden helemaal niets uit haalt, dus misschien zouden jullie nog net wat harder aangepakt moeten worden, de ene ezel moet zich al wat harder stoten dan de andere om tot de jaren der verstand te komen.
Als je alles rondom je hoort kan je niet 100% gefocussed zijn, wil je dat ik je dat theoretisch onderbouw? Dan wil ik er nl mijn psychologieboeken bij halen.
Maar dat is dus wetenschappelijk bewezen dat dat niet mogelijk is.