Whiz schreef:russel schreef:Ik ken er maar weinig hoor, die 100 kg wegen en een normaal postuur hebben. Meestal zo rond de 85-90 kg. De langste mensen denk ik niet. Hangt af van waar je zit, hier steek ik vaak een kop boven de brabo's uitDacht trouwens dat de Zweden/Noren er wel wat van konden.
Nee is laatst nog helemaal in het nieuws geweest. dat de nederlanders nu ook boven de scandinaviers uit steken.
Overigens is mijn vriend 1.95 en 95 kg.. en dat ziet er echt niet dik uit. Ik heb 4 nederlandse neven en deze zijn alle 4 tussen de 1.95 en 2.05
Mijn vriend heeft 3 broertjes de kleinste is 1.85 en de grootste is 1.98. En 4 van de 8 wegen meer dan 100 kg en zien er absoluut niet dik uit.
Nou dat betekend dat we paarden moeten gaan fokken die deze lange zware mannen kunnen gaan dragen
, dus niet meer op beweging, maar ook op kracht voor de zwaardere mens. Maar goed de gemiddelde KWPN-er is krakkemikkiger dan bv een koudbloed die momenteel heel populair is. Alleen moeten de mannen het ook leuk vinden om op een tinker te rijden, dan wel een tinker die een man van 1.95 in onopgevouwde houding kan laten rondhobbelen,. 
bokt!
en heeft ook weer te maken denk ik met je eigengevoel/zelfsvertrouwen etc etc