Snoevie schreef:inderdaad dat is ook zo,Whiz
@ Aikepeer: nee!helaas gebeurd dat lang niet altijd,en rijden er helaas mensen op een paard wat niet bij ze past.
en ik kan me ook stiekem wel voorstellen dat het moeilijk is dat er tegen je gezegd word dat je niet bij een paard past,je dat echt niet leuk vind en misschien zelfs niet wil aannemen,omdat er ook veel mensen komen met zogenaamde tips en kritiek die ze alleen uiten om je dwars te zitten.
maar als mijn lesgever of instructrice dat tegen mij persoonlijk zou zeggen,dan zou ik het wel aannemen.
en als een ander dat tegen me zou zeggen,zou ik het bespreken met iemand die er ook verstand van heeft
het zou dan wel heel extreem moeten zijn,als mensen dat tegen jou kunnen zeggen!
bij mij op stal staat een jongen van 37jr ong 175cm ,heeft zelf een paard van 160cm erg slank type,die tegen mij zegt dat hij ons geen gezicht vind
nou sorry ,maar ik lach hem uit
mijn benen komen niet onder mijn pony uit en zijn benen wel onder zijn paard
en een meisje wil een haflinger kopen ,nou dat zijn ook geen beesten voor iemand boven 15 jaar en 170cm ,volgens hem
die hoort op een groot paard ,want daar heb je de leeftijd voor
ook zo`n onnozele opmerking
ik vind dat ik zelf er kijk genoeg op heb of ik op mijn pony pas
ieder heeft z`n eigen voorkeur en smaak wat betrefd hij/zij mooi vind.
op mijn vorige stal had een vrouwtje van 165cm een paard van 170cm een grote zware kwpn merrie
maar zij was daar veel te klein voor IK vond dat geen gezicht,ze kon haar ook echt niet aan.
maar goed zij wilde een groot paard en dan moet je dat doen
ik hou van pony`s,maar wel stevige
eentje die bij mij past!
en ik vind dat ik die heb nu,en wie dat niet vind?jammer dan!