Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
dark_nijnte schreef:Lizzii schreef:Ja, sorry, ik bedoelde Gogue![]()
Hier een mooi voorbeeldje dat een hulpteugel meer kwaad dan slecht doet![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nL-KXvpOk9U
Met stang en trens ga je rijden vanaf dat het is toegelaten en dat is dus vanaf club 1. Ik denk dat dat ongeveel L niveau is. Als je club 1 rijdt mag de gogue eraf en de stang erin
au au au ik krijg er gewoon pijn in mijn mond van als ik het zie. Kan je als jury dat soort combinaties ook diskwalificeren?
ArGieVai schreef:Hoe is het trouwens inmiddels met haar been??
deniseqn schreef:Lizzii schreef:Ja, sorry, ik bedoelde Gogue![]()
Hier een mooi voorbeeldje dat een hulpteugel meer kwaad dan slecht doet![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nL-KXvpOk9U
Met stang en trens ga je rijden vanaf dat het is toegelaten en dat is dus vanaf club 1. Ik denk dat dat ongeveel L niveau is. Als je club 1 rijdt mag de gogue eraf en de stang erin
Ik zie geen bit in de mond van het paard? Of ben ik nou zo blind?
maralyn schreef:Veel longeerwerk gaan doen, komen de spieren er ook wel bij op en daarnaast rijden.
Als je gaat rijden met een paard die nog niet sterk is in de spieren kunnen ze daar last van krijgen.
Verder ziet het er wel goed uit.
moonforever schreef:Omdat hij toch ondanks -1 erg opfokt was en hij toch nog zo kon lopen,! en hij deed op de foto voor het eerst ze benen uit strekken inplaats ze dribbel actie's
MarlonNaldo schreef:maralyn schreef:Veel longeerwerk gaan doen, komen de spieren er ook wel bij op en daarnaast rijden.
Als je gaat rijden met een paard die nog niet sterk is in de spieren kunnen ze daar last van krijgen.
Verder ziet het er wel goed uit.
En hoe het neusje eruit rijden zonder dat ie gaat rennen? Enig idee?
MarlonNaldo schreef:Jah ik ga het ook een keer proberen.
Weet niet of het zo werkt maar ik geeft net als in HAW ff een beetje info.
Dit is Zany, Zany is een draver van 6 jaar en 1.59 hoog.
Hij is mijn bijrijdpaard en het rijden gaat erg goed. Wat ik merk is dat hij graag naar beneden wilt maar hierbij zn neusje niet uit wilt schuiven "achter de teugel kruipt". Als ik been bij geef gaat hij veelste hard en op de zit terugrijden is nog in ontwikkeling. We zijn veel bezig met lang en laag omdat hij nog veel spieren moet opbouwen en ook links en rechtom buigen is iets wat we heel veel oefenen zodat hij stabieler word in zijn lichaam.
Ikzelf heb een blessure aan mijn schouderpartij die invloed heeft op mijn rug, hierdoor kan ik mijn armen niet aansluiten aan het lichaam en heb ik mijn armen enigzins appart. ( met de blessure ben ik druk bezig dus dit is voor mij zelf ook in ontwikkeling). Dus gelieve geen commentaar op mijn houding want hier zit dus een verhaal achter.
Dit is de moment opname en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Side note: we zijn nog niet zo lang aan het trainen dus de spieren moeten er echt nog op komen.
[ Afbeelding ]
moonforever schreef: