Foto is al iets ouder (vorig jaar) , maar ben toch wel erg benieuwd!
Pony was daar 3 jaar.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Change3x schreef:Wat kunnen jullie hierover zeggen?
Foto is al iets ouder (vorig jaar) , maar ben toch wel erg benieuwd!
Pony was daar 3 jaar.
snissje schreef:Ik vind mijn houding over het algemeen goed behalve mijn voeten. Ik vind dat ze op de eerste foto mooi ondertreed op de 3e foto vind ik dit minder de 4e foto loopt ze mooi ontspannen en goed actief en de laatste foto mooie houdin erg goed actief maar wel wat gespannen
kristie14 schreef:@Anne_mieke88 Vind jou foto's er heel fijn uitzien, je paard ziet er los uit. Op foto 2 en 5 lijkt hij ietwat op de voorhand te vallen maar dit zou ook het moment kunnen zijn. Verder als tip je handen rechtop houden en vooruit blijven kijken. Op de laatste foto's mogen je armen ook wat meer in een knikje dit is op de eerste foto wel goed. Ik vind dat je verder op de goede weg bent!
Wellicht zou je mijn filmpje op de vorige pagina ook kunnen beoordelen?
Anne_mieke88 schreef:@tita Ik ga helemaal mee met de feedback die jij zelf geeft. Kan verder ook niets vinden (ben ook niet echt goed in het beoordelen)
@sofi189 Het is niet zo heel erg duidelijk. Ik vind dat je wel meer naar voren mag kijken. Je handen rechtop.
Verder vind ik dat je pony meer rond mag, maar voor een B proef is dit wel netjes.
Hopelijk zijn er mensen bereid ook mijn foto's van feedback te voorzien