Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Error (509)
This account's public links are generating too much traffic and have been temporarily disabled!
_Esther_87_ schreef:Iedereen die de moeite heeft genomen mijn filmpje te kijken, hartstikke bedankt!
Ik heb getemt op het filmpje om de link te laten verwijderen aangezien blijkt dat het niet meer werkt. Dropbox vindt het niet zo grappig dat het vaker bekeken wordt blijkbaar. Maar ik heb een aantal zeer nuttige tips gekregen en kan zeker weer eventjes vooruit.
En JoycexLynn, het is inderdaad gewoon een schatje en gezien zijn verleden getuigt het echt van een meer dan fantastisch karakter dat hij überhaupt nog loopt. Heeft helaas wat meer aanmoediging en ondersteuning nodig dan een ander, maar hij doet het toch maar. Dus ik ben vooral heel erg blij met 'm, en wat mezelf betreft, daar is nog een stuk meer werk aan dan aan het paardMaar he, samen redden wij ons uiteindelijk wel.
CubaLibre schreef:Interessant topic! Zou graag jullie mening willen weten......
Ik heb een 5 (bijna 6) jarige ruin die toen ik hem net te rijden kreeg (was toen bedoeld voor de verkoop) heel erg opkropte, als je hem wat ruimte durfde te geven raakte hij volledig in paniek en wist dan ook niet wat hij moest doen. Bijna 2 jaar geleden heb ik hem gekocht en tussen de blessures door ben ik hem aan het leren dat ontspannen goed is. Wil niet zeggen dat hij het allemaal snapt maar hij doet in ieder geval zijn best.
Ons niveau momenteel is net iets meer dan B maar dit komt door de blessures en daarnaast vind ik het belangrijker dat hij eerst door kan groeien, sterker worden en dan kunnen we uiteindelijk gaan starten (hopelijk volgend jaar).
Hier enkele foto's (de laatste foto is nog het meest recent):
Opgekropt, net teveel achter de loodlijn maar hij loopt hier al wel meer van achteruit.
Close-upje
Hier ben ik persoonlijk blij mee, hij galoppeerd lekker door zonder dat ik druk op de teugel heb en hij durft ook iets meer zijn neus eruit te doen.
Nu staat hij stil met een rugblessure door een fout van de zadelmaker waardoor hij een blokkade op zijn lendenenwervel heeft. Ik hoop snel weer aan de slag te kunnen met hem, momenteel dus alleen aan het longeren en daarin ontspant hij nu volledig. Gaat met zijn neus over de vloer en als ik het hem vraag kan hij verzamelen zonder meteen kort in de hals te worden en te neigen naar een valse knik (heeft hij niet maar zo lijkt het af en toe wel).
Tips zijn welkom! Mijn houding kan in mijn ogen beter maar aangezien ik een versleten onderrug heb weet ik dat het niet veel beter zal worden dat dat het nu is en ik heb het daar soms nog wel moeilijk mee.