sflj schreef:Carlienn_ schreef:Met cap, geeft me eenn veiliger gevoel.
En dát vind ik nou net het gevaarlijke eraan!
Kan je dit onderbouwen geloof dat ik je niet volgen kan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sflj schreef:Carlienn_ schreef:Met cap, geeft me eenn veiliger gevoel.
En dát vind ik nou net het gevaarlijke eraan!
Snoevie schreef:dusssss?
dat het er niet uitziet lijkt me minder van belang.
oke,leuker is als het mooi staat,maar mijn hoofd is belangrijker
Snoevie schreef:tja als zij zich er veiliger bij voelt,moet iedereen toch zelf weten?
ik vind dat gevoel/idee niet echt gevaarlijk.
Carlienn_ schreef:Met cap, geeft me eenn veiliger gevoel.
Citaat:En dát vind ik nou net het gevaarlijke eraan!
Citaat:Kan je dit onderbouwen geloof dat ik je niet volgen kan
Huertecilla schreef:Carlienn_ schreef:Met cap, geeft me eenn veiliger gevoel.
Een inlegkruisje ook![]()
hc
sflj schreef:Veel mensen die zich veiliger voelen, nemen meer risicos en/of letten minder goed op.
Chiqa schreef:sflj schreef:Veel mensen die zich veiliger voelen, nemen meer risicos en/of letten minder goed op.
Dit vidn ik dus echt helemaal geen goed argument, mensen die en cap dragen zijn zich imo juist bewust van waar ze mee bezig zijn. Het bladiebla argument mijn paard is super braaf en bomproof is wel zo onzinnig, we vergeten toch niet dat een paard ook heel simpel kan struikelen?
Ik ben ooit gevallen met mn hoofd op het asfalt, had dit verhaaltje niet na kunnen vertellen als ik geen cap op had gehad, paard gleed uit.
Wat heb je hier dan op te zeggen?
Snoevie schreef:natuurlijk mag de cap veiliger,dat zou een goed idee zijn.
maar iets is nog altijd beter dan niets.
sflj schreef:En het is een feit dat mensen minder goed opletten en dus meer risico nemen als ze zich veilig voelen.
Rij jij altijd met cap omdat je je dan veiliger voelt? Doe dan eens een x geen cap op, wedden dat je anders, voorzichtiger rijdt en minder risico neemt?
Wáárom doen sommigen wel een cap op bij het springen of een buitenrit maar niet als ze alleen maar wat stappen in de bak?
sflj schreef:Chiqa schreef:
Dit vidn ik dus echt helemaal geen goed argument, mensen die en cap dragen zijn zich imo juist bewust van waar ze mee bezig zijn. Het bladiebla argument mijn paard is super braaf en bomproof is wel zo onzinnig, we vergeten toch niet dat een paard ook heel simpel kan struikelen?
Ik ben ooit gevallen met mn hoofd op het asfalt, had dit verhaaltje niet na kunnen vertellen als ik geen cap op had gehad, paard gleed uit.
Wat heb je hier dan op te zeggen?
Hier heb ik t volgende op te zeggen:
Hoe weet je dat je het niet na had kunnen vertellen? Dát lees ik hier vaker en vind ik een bladiebla argument.
En het is een feit dat mensen minder goed opletten en dus meer risico nemen als ze zich veilig voelen.
Rij jij altijd met cap omdat je je dan veiliger voelt? Doe dan eens een x geen cap op, wedden dat je anders, voorzichtiger rijdt en minder risico neemt?
Wáárom doen sommigen wel een cap op bij het springen of een buitenrit maar niet als ze alleen maar wat stappen in de bak?
xIrlijn schreef:Dat is toch hetzelfde als wat er al werd gezegd.Het is waar dat je zonder cap nóg beter oplet dan wanneer je met rijdt, áls je tenminste altijd met cap gereden hebt.
sflj schreef:Hier heb ik t volgende op te zeggen:
Hoe weet je dat je het niet na had kunnen vertellen? Dát lees ik hier vaker en vind ik een bladiebla argument.
Chiqa schreef:Ehm...vertel jij mn paard dan even dat hij niet moet struikelen uitglijden of wegschieten en schrikken,
dan bladieblaen we weer verder