bertie schreef:Saintelette schreef:Wellicht kwam het doordat ik midden in Belgie als enige Nederlandse aan de start verscheen?
Nou, hier word ik dus ENORM BOOS van!
Het is een standaard voorbeeld van de reden ergens anders zoeken dan bij het eigen rijden.
BAH.
Denk aan je bloeddruk, het was een grapje vandaar ook de
. Ik rijd dan geen KNHS proeven maar FNRS, maar met dan commentaar ga ik altijd weer aan de slag, anders train je je zwakke punten er toch nooit uit....?
sindsdien leg ik het nooit meer bij hem neer 
Als je in de buurt komt en een schrijver nodig hebt...!! Als is het maar om weer te meeten!
". Geen hekjes, alleen letters.. Staan er op de hoekpunten hele kleine mini paaltjes in de grond (die zie je dus niet tenzij je er heel goed op gaat kijken
) i.p.v. dat ik netjes die hoek door rijd zoals het hoort, pak ik de binnenteugel en trek ik eigenlijk paardlief die hoek door zodat ie binnen blijft. Hele grote fout I know... De hele proef door kwam ik daar bij dat achterste stuk telkens in de problemen, gevolg was dus ook telkens storingen daar (door mij). En als klap op de vuurpijl, de laatste middendraf (M-X-K, daarna doorzitten, A afwenden en arbeidsstap). Ik rijd M de hoek door, zoals ik altijd doe. Zet terwijl ik al de K opzoek de middendraf in en kom er dan achter dat ik ergens bij F bij de ring erachter ga eindigen en langs A heen kom i.p.v. recht naar K toe rijd..