ik moet inderdaad wat trotser zitten :p
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Frederieke_ schreef:lucasM, ik denk dat je wat meer op het midden van je zadel moet gaan zitten
kristie, ik kan het niet super zien omdat het zover weg is...
[RT-HAW] Grease en ik aan het werk!
ik ben benieuwd naar jullie mening
Sjolvir schreef:Een berichtje van mij namens Bertie, niet een letterlijke tekst van haar, maar mijn vrije vertaling.
Met de man van Bertie gaat het helaas nog steeds niet goed, bloeddruk blijft een groot probleem.
En door die hoge bloeddruk is hij dus in direct gevaar.
Bertie ik denk dat ik hier namens velen jou en je man een hart onder de riem zou willen steken,
maar dat woorden nooit genoeg kunnen zijn om jullie in zo'n moeilijke tijd te kunnen helpen.
Heel veel beterschap aan je man en hopelijk vinden ze snel iets om zijn bloeddruk weer te normaliseren.
En omdat we hier op bokt nogal van de smileys zijn.
Frederieke_ schreef:pien_2010: Ik heb wel degelijk alles gelezen, het waren alleen nog maar twee foto's vandaar dat ik het topic hier ook nog even plaatsomdat maar een beeld nogal kan vertekenen.... wat bedoel je met dat ze ''boort'' ?
.)
Frederieke_ schreef:pien_2010: Ik heb wel degelijk alles gelezen, het waren alleen nog maar twee foto's vandaar dat ik het topic hier ook nog even plaatsomdat maar een beeld nogal kan vertekenen.... wat bedoel je met dat ze ''boort'' ?
Joolien: Dat probeer ik ook, maar dat is lastigik moet inderdaad ook niet zo erg naar de grond kijken... ik merk alleen wel, als ik haar niet nageeflijk rij is ze veel minder fijn te rijden, vandaar dat ik haar toch aan de teugel rij, al probeer ik wel door het hele lijf te rijden maar dat is wel lastig.. ben er in ieder geval mee bezig
Ik ken bertie niet, maar ik wil toch mijn medeleven tonen, veel sterkte, wat naar
Klinkt zeer interessant sjolvir!
Frederieke_ schreef:lucasM, ik denk dat je wat meer op het midden van je zadel moet gaan zitten
kristie, ik kan het niet super zien omdat het zover weg is...
ik ben benieuwd naar jullie mening
Saintelette schreef:Hoi allemaal! Wat een interessant topic!ik wordt ook echt blij van de sfeer die hier hangt!
Al zo veel dingen geleerd waar ik hiervoor helemaal geen idee van had..
Zo heb ik een paar jaar terug eens een oefenwedstrijd gereden, kwam terug met 150 en 153 puntener stond alleen maar: Tact op het blaadje.. Maar wat ze er mee bedoelden
(Overigens ook al eens 185 punten gereden, meneer was bang van de boompjes naast de bak en ging daardoor heel twijfelend stappen, nu snap ik de link met tact beter
)
Maar nog even een vraag, ik zie hier vaak staan dat het paard actiever met, maar niet zo zeer sneller.. Hoe kun je die activiteit bereiken? Of iig er op oefenen?
Morgen hopelijk (als t weer mee zit) weer rijden, en ik kijk al sinds ik in dit topic begonnen ben er naar uit om eens lekker blij te kunnen gaan rijden! Heb er zo veel zin in