Hier wil ik echter dat mensen op mijn paarden met cap rijden, stiefdochter ook.
Heb het een tijdje niet gedaan, ben gelanceerd, scheen 5 meter te hebben gevlogen en zag sterretjes.

Maar die cap gaat nu vrijwel altijd op!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:ja,als iemand op mijn pony rijdt moeten ze van mij ook een cap op.
ook als we ergens stonden waar het niet verplicht is.
ik snap ook wel dat je verzekering dit wilde checken mistral94
MISTRAL94 schreef:Snoevie schreef:ja,als iemand op mijn pony rijdt moeten ze van mij ook een cap op.
ook als we ergens stonden waar het niet verplicht is.
ik snap ook wel dat je verzekering dit wilde checken mistral94
Precies op mijn paarden ook!
detour schreef:HJ Lozeman rijdt voor NL in de eventing. Topruiter!
Paard gled uit, voet schiet door beugel, HJ meegesleurd, riem laat los, paard weg, HJ zwaar gekeuste enkel en cap die compleet geschaafd was.
Alsof goed rijden je garantie biedt.. Beetje naief.
montoya schreef:nee dat kun je ook niet zeggen ben ik van mening het hoeft niet de schuld te zijn van het paard zoals in jouw geval . maar had je niet iedere x effe aangesingeld dan?
montoya schreef:ja dat is meestal zo dat het kwaad al geschied is .
maar verder ben je er goed vanaf gekomen??
en je paard ook?
HELder schreef:Helaas was het paard tijdens de rit smaller geworden dan toen we vertrokken (het was namelijk een hele lange rit). De plek waar de singel zat was het breedste punt en naar achter toe werd de buik van het paard alleen maar smaller. Tijdens de galop gleed het zadel dus zo ver naar achteren dat ik met het zadel en al op de kont van het paard belandde.
detour schreef:Omdat vaardigheid niet afdoende is mbt paardensport uitoefenen, is een cap gewoon van enorme belang.