Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.Anoukie schreef:Mijn zadel is nu ook te klein, is een 17,5 inch en die heb ik vorig jaar gekocht toen ik dus afgevallen was.
Momenteel rijd ik zelf mijn paard niet, maar zodra hij terug naar huis komt, komt er een ander zadel (18 inch).
. Of ik zou niet zo moeten zeuren en gewoon weer even 10 kilo af moeten vallen, dat is immers niet zo moeilijk volgens velen hier
. Anoukie schreef:Dat besluit had ik ook al wel genomen. Of ik zou niet zo moeten zeuren en gewoon weer even 10 kilo af moeten vallen, dat is immers niet zo moeilijk volgens velen hier
.
superwoman schreef:Ach het zijn er maar 10![]()
gewoon stoppen met eten
.
. Lunawijffie schreef:Leuk om te zien dat je compleet genegeerd wordt....
AikePeer schreef:@lunawijffie Ik denk dat jij hier wel aangeeft dat jij je bewust bent van het kunnen van je paard.
Fijn om te zien dat mensen zoals jij ook bestaan!
Maar volgens mij ging dit topic ook niet over "dikke" mensen die vies lelijk endergelijke worden genoemd maar over mensen met overgewicht die paardrijden en de manier hoe ze daarmee omgaan.
Ik ben nog steeds van mening dat ruiters met overgewicht meer rekening moeten houden op welk paard ze stappen.
Daarmee zeg ik absoluut niet dat mensen met overgewicht niet mogen paardrijden!
Snoevie schreef:Lunawijffie schreef:Leuk om te zien dat je compleet genegeerd wordt....
of je word compleet afgebrand,blader maar eens door het topic heen.
welkom trouwens,en je hebt een erg leuk paard wat goed bij je lijkt te passen
Snoevie schreef:mensen moeten ook eens ophouden met het roepen van dat mensen met overgewicht meer rekening moeten houden met wat voor paard ze kiezen.......iederéén moet daar rekening mee houden,alleen iemand met wat meer gewicht iets meer
Lunawijffie schreef:Leuk om te zien dat je compleet genegeerd wordt....
Citaat:ik denk juist dat de zwaarlijvigen onder ons heel goed weten waar ze mee bezig zijn.....
twister42 schreef:Lunawijffie, de foto is ook niet zo heel handig, we kunnen nl niet goed zien hoe de verhouding is vanaf de voorkant.