Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hermelientje schreef:@dolores
Het is tegenwoordig lastiger om een puppycursus te vinden waar men niet met de clicker werkt dan eentje waar men wel op deze wijze traint. Zo revolutionair is dit alles echt niet hoor!
Appelmoes_11 schreef:Wat ik me een beetje afvraag, hoe scherp werkt een touwhalster nou echt in? Iedereen roept atijd wel dat het zulke dunne snijdende touwtjes zijn, maar ik heb hem eens om mijn scheenbeen gedaan en een paar keer een flinke ruk gegeven, en het lijkt me ontzettend meevallen. Toen ik het met een bit probeerde was dat heel wat pijnlijker, daarbij is de mond natuurlijk gevoeliger dan de neus.
Ik ben natuurlijk niet van plan om dan maar flink aan mijn touwhalster te gaan sjorren als-ie om m'n pony hangt
Dolores08 schreef:Je moet naast de spieren, vooral de hersenen trainen van een paard en daar heb je helemaal geen bit voor nodig
Tendance schreef:Dolores08 schreef:Je moet naast de spieren, vooral de hersenen trainen van een paard en daar heb je helemaal geen bit voor nodig
Wat wil je trainen dan? Paarden zijn dom!
Ze kunnen niet nadenken over de dingen die gebeuren, ze gebeuren gewoon.
Het zijn geen intelligente wezens, waarmee je aan braintraining kan doen.
Zipsy schreef:Ik heb eens een tv programma gezien van een moslima die een mini begeleider pony had. Aangezien een hond not done is in de moslimwereld... Zo dom zullen ze dus niet zijn denk ik lol
Electra63 schreef:Hier een lijstje met meest intelligente diersoorten, helaas staan daar hond en paard niet op
http://www.xead.nl/de-top-10-van-meest- ... nte-dieren