Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:das motor rijden geen paardrijden![]()
Professor schreef:nombrado schreef:das motor rijden geen paardrijden![]()
Denk dat deze tekst van u, wel heel kortzichtig is, u stelt zich boven iedereen, en boven de biomechaniek.
Het lijkt of u alle wetten kunt breken, zelfs die van de zwaartekracht, en van de centrifugale krachten.
Het paard word voorwaartsgereden, het staat niet stil.
.
Moll schreef:we moeten allemaal onze boeken uit het raam gooien van de grootmeesters die des tijds het wiel dachten te hebben uit gevonden, en we moeten onze huidige leermeesters, en of instructie vaarwel zeggen, want er is een nieuwe masias op gestaan die de evolutie en de wetten der natuur kan manipuleren en verdraaien tot iets nieuws en daar met z'n alle gaan rijden en vergeten wat we allen hebben geleerd, deze nieuwe grootheid in de nieuwe wereld is............. ja u raad het goed.
mol
Professor schreef:
Citaat:Ik weet niet of U ooit gefietst heeft?
heeft U dat ook zonder handen gedaan?
probeer dat eens, en dan een bocht maken, zonder handen, en zo naar binnen hangen zoals Uw geplaatste paardrijfoto's....... (doe er wel een dikke mat naast, want U ligt geheid op uw snufferd)
Professor schreef:Voor de duidelijkheid:Middelpuntvliedende kracht of ook centrifugale kracht is de reactiekracht die een lichaam uitoefent op het lichaam dat ze doet afbuigen.
nombrado schreef:Professor schreef:Voor de duidelijkheid:Middelpuntvliedende kracht of ook centrifugale kracht is de reactiekracht die een lichaam uitoefent op het lichaam dat ze doet afbuigen.
Dit zou op kunnen gaan, als je met 120 km per uur opje paard, met je paard de bocht door wil.
Nou poehédie snelheid bereik ik niet met dressuur,
jij wel? Zet je dan wel een cap op?
FaberSmid schreef:Er is een uitzondering mogelijk, als de motorrijder een wending op de draaicirkel rijdt. Dus op de grens van zijn profiel rijd, blijft de motorrijder rechtop, motor ligt dan als het ware. In dat geval kan men als motorrijder niet meehangen.
soeske schreef:Professor, wat ik mij afvraag, waarom niet rechtop t paard blijven en niet teveel druk op de binnenzitbeenknobbel, maar juist wel wat druk in jou geval?
Ik ga deze straks proberen hoor, hoe jij afgebeeld hebt, maar vraag het mij af, omdat ik altijd rechterop blijf en iets meer druk zelfs op buitenzitbeenknobbel neem, indien nodig. Ook indien nodig op binnen hoor. Maar voornamelijk recht, op 2 zitbeenknobbels even veel druk zeg maar