Je moet je opgeven via de mail

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anne_mieke88 schreef:S_en_Z schreef:Zie dat Annemieke al gereageerd heeft, opgeven via mail en 5 euro contant aan de deur. Baal heel erg want had me mega interessant geleken.
Misschien zelf maar eens naar Limburg voor n zitles haha! (En m dan hemd van t lijf vragen)
Xx
Als je dat doet ga ik mee hoor!!!
S_en_Z schreef:Anne_mieke88 schreef:Zie dat Annemieke al gereageerd heeft, opgeven via mail en 5 euro contant aan de deur. Baal heel erg want had me mega interessant geleken.
Misschien zelf maar eens naar Limburg voor n zitles haha! (En m dan hemd van t lijf vragen)
Xx
Als je dat doet ga ik mee hoor!!!
Veulen84 schreef:LU: ik ben het met alles eens wat er al gezegd is. Ik ben alleen nog wel iets harder. Ze heeft ook iemand nodig die het paard goed gaat terug rijden. Het paard is op dit moment al het vertrouwen kwijt in de ruiter. Hij durft z'n hoofd niet meer te laten zakken, simpel omdat zij hem bij elke paar passen tegenwerkt. Hij stuwt en draagt niet. Je vriendin kan dit niet zonder instructeur en niet zonder iemand die hem de basis opnieuw gaat aanleren.
Overigens vind ik jou uitleg en hulp niet rijtechnisch verantwoord. De dingen die je hier zegt stoken met wat je zou moeten zeggen. Je helpt het paard er niet mee vooruit..
Michelle: foei foei foei...
Maar die tweede foto he...![]()
Stel dat ik je commentaar zou geven (Stel dat he...) Dan zou ik zo iets zeggen als dat de aanleuning nog niet goed is, gezien het feit dat ie z'n hoofd kantelt. Hij toont ook nog wat verzet in het lijf. Maar hij treed al veel beter onder met z'n achterbeen. Voor jou zou ik dan zeggen dat je je niet op het voorbeen moet laten zetten, maar op z'n achterbeen moet blijven zitten.
Ik krijg een beetje het idee dat ie weet wat ie moet doen, maar dat het aantrekken van met name de spieren wat probeert te moffelen. Hij kort wel erg in op de hals. Op de laatste foto mag ie wat meer activiteit en op de eerste wat meer dragen en minder stuwen.
Maar ja dat ga ik nu niet zeggen he...
Veulen84 schreef:Hoek van holland is wat ver voor mij(Heb wel plek nog)
Een paard rij je niet zomaar een blessure in. Zolang je beetje gezond verstand gebruikt zal het wel loslopen. Die tandarts kan in ieder geval iets te maken hebben met dat gekantelde hoofd en de lichte verzet.
Saintelette schreef:Wel is zijn trens teugel op losse verbinding tututu![]()
![]()
![]()