Sjolvir schreef:laurenuptown schreef:nou ten 1e bij de 2e foto zijn mijn handen zo scheef al ik weetnietwat, en mag ik mijn hakken volgensmij ook wel wat meer uitdrukken, bij de 1e foto kan ik zelf niet veel zien maar ik heb er ook niet veel verstand van dus er zal vast wel heel wat mis zijn met bij het stilstaan ja.. word inderdaad lastig, nu jullie! :p
Foto 1 valt af, want je kan maar klein stukje paard zien, dus kunnen we hier weinig zeggen over hoe hij erbij loopt.
Behalve dat hij achter de loodlijn loopt met zijn neus en naar mijn idee er vrij veel spanning op de teugels staat.
Foto 3 sta je stil, dus wordt er niet gereden.
Maar hij staat met 1 achtervoetje naar achteren, dus hij heeft niet gesloten haltgehouden, wat wil zeggen dat de overgang vermoedelijk
niet gereden is met een nageeflijk paard. Wederom neusje achter de loodlijn.
Foto 2 neus duidelijk achter de loodlijn en verkeerde stuk van de hals is bovenste punt en in dit geval ook met veels te veel teugel hulp, waarbij je iets?
Aan het doen bent met je handen wat ik niet kan plaatsen.
Want je wilt hier? rechtdoor? de bocht om?
Dat moet je ook even uitleggen als je een foto plaatst, wat je aan het doen bent.
Je binnenhand heb je heel hoog en bijna over de schoft en je buitenhand hou je van de hals af en heel laag?
Paard lijkt achter stil te staan en staat wijd? Waarbij het beeld van de voorbenen niet klopt.
Maar jij reed hem, dus misschien even uitleggen wat je probeerde en waarom?
Want ik denk dat niet alleen ik het niet snap, maar dat je paard deze hulpen ook niet zal snappen.
nou ze stond niet stil maar draafde.. mischien lijkt dat zo.. maar wat ik moest doen was de bocht door (gebroken lijn) ik kreeg op dat moment les dus volgde de instructies op, ik zie zelf ook dat wat ik met mn handen doe heel verkeerd is, maar het is wel dat ik tijdens de gebroken lijk hem naar binnen moest laten kijken op het 1e stuk om hem losser te maken omdat ze altijd heeel erg in de teugels gaat hangen..