R_ali_R schreef:Hier nog twee foto's van twee weken geleden zag ze nog op de geheugenkaart staan helemaal vergeten anders had ik ze eerder geplaatst

Weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken, ben op zich wel blij maar ook weer niet
Ik reed hem op het moment terug maar had hem weer sneller voorwaarts moeten rijden om hem actief te houden.
Lijkt op de tweede foto ook wat op de voorhand tevallen. Vandaar sneller een tempo wisselingrijden.
Achterwaarts ben ik op het moment nog niet echt mee bezig. Ben nu we aan de hand bezig met achterwaarts met het woordje terug.
Voor als ik het onder het zadel ga doen dan heb ik in het begin een stemhulp er bij heb.
Hm .. misschien begrijp ik wel wat je bedoelt.
De foto's zijn niet optimaal, maar ik heb niet de indruk dat er een beeld naar voren komt in het vervolg van de bewegingsafloop dat SCHOUDERVRIJHEID laat zien. Kan dat kloppen?

Citaat:
Hmmm als ik het gewoon been had gegeven niet nee heb ik ook in de eerste instantie gedaan maar reageerde niet dus toen kreeg meneer een duidelijke hulp en toen was die schoudervrijheid er wel.Maar ik snap wat je bedoelt.
Nah ..
je kunt natuurlijk wel zeuren over nek hoogste punt, en zo. Maar het plaatje ziet er zo slecht nog niet uit. Een beetje meer dit, en een beetje meer dat, en het plaatje kan er zomaar anders uit zien. Als uitgangspunt voor een beetje meer hier of daar is er al!
Nu dan nog dat beetje hier, en daar.
Zo gemakkelijk is dat niet, dat weet ik wel
Nét dat beetje meer de wereld in, nét dat beetje 'leuk'.. Nét dat beetje lef..
Nee, niet gemakkelijk.
En toch .. het ligt al wel op de loer, bij jou. Nét dat beetje ..
Goed hoor!