ik heb de laatste twee pagina's even vluchtig doorgelezen, maar niet echt gelezen....Doe mij maar praktijk
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik heb de laatste twee pagina's even vluchtig doorgelezen, maar niet echt gelezen....
En als het niet duidelijk is, even terugspoelen
Citaat:Je blauwe lijn gaat naar de verkeerde knie, waardoor het oogt dat het staande achterbeen meer in de sprong buigt dan ie echt doet. Mijn bezwaar is hier dan ook voornamelijk dat te weinig buiging in het achterbeen zit om te dragen (wat consistent is met het door jou ook aangeduide gebrekkige ondertreden). Als deze achterbeenstand puur door voorwaartse beweging komt, dan is er wel een behoorlijke voorwaartse beweging op dit moment.
De kracht om correct te dragen komt vanzelf als de lossigheid gewaarborgd blijft....... in mijn bescheiden visie is dit de makkelijkste weg naar een goed gereden Pi/PA/Pi.

Goofy44 schreef:Mijn reactie was vriendelijk bedoeld, in die zin, dat je je eigen mening niet onderuit moet halen met de bewijslast je zelf aanvoert. Je kan dan beter je mond houden of blijven bluffen (blaffen).![]()

Goofy44 schreef:HF: Leer de goede foto's er tussenuit te halen om je punt te maken.
Zoals eerder gesteld: dat onderstandige onderbeen heeft in de meeste gevallen geen ruk met LDR te maken. Dat komt heel ergens anders door.
) en geven op die manier de indruk dat je alleen door LDR training of teveel gewicht op de voorhand een onderstandig voorbeen krijgt. Ik heb met opzet foto's genomen van paarden die juist bekend staan en stonden om hun goede piaffe en dat ze goed gewicht overnamen op de achterhand. Ook bij deze paarden zie je een onderstandig voorbeen wat bewijst dat het met andere dingen te maken heeft dan klassieke training versus LDR.

KiWiKo schreef:ik kan het mis hebben hoor, maar volgens mij is het een gewone verzamelde draf![]()
Nope!