LoveUggs schreef:Marlis schreef:Hoor idd wel vaker dat ze mooi beengebruik heb voor een hafje. Me happy, haha.
We zijn nog niet heel lang weer aan het trainen maar het gaat echt met sprongen vooruit al blijft het een boefje. Ik hoop binnenkort meer trainingsfotos en ook filmpjes te hebben van m'n les.
Ben het met Bertie eens!
Vind het lastig om je haf qua hals te beoordelen, maar het beengebruik... Waauwwieee
Als je haar idd wat meer op achter krijgt, denk ik dat je het 'diepe' er prima uit rijd.
Leuk ook om te zien dat je best in de buurt woont! Als je nou lekker mee blijft doen in t topic, wil ik wel eens wat foto's van je maken!![]()
Bedankt. Ze heeft een vrij korte hals dus vind het zelf ook moeilijk haar opgerichter en met het neusje eruit te rijden. Zou fijn zijn als ze met de tijd meer op achter komt, dit vind ze nog best lastig. Maar we blijven lekker lessen dus komt vast goed. Ons grootste punt is de re galop, op deze hand springt ze vaak links aan.
Haha ik zal m'n best doen mee te blijven doen hier, leuk. Lees wel altijd mee waar ik veel van leer.